فروش Hogwarts Legacy ظاهرا ۲۵۶ درصد بیشتر از انتظارات بوده است

توضیحات جدیدی که در پروفایل لینکدین مدیر ارشد برند جهانی برادران وارنر منتشر شده، نشان می‌دهد که بازی Hogwarts Legacy موفق شده ۲۵۶ درصد بهتر از پیش‌بینی‌ها فروش داشته باشد.

 
 

اوایل این ماه، GamesIndustry.biz گزارش داده بود که Hogwarts Legacy به‌قدری موفق بوده که فروش کلی بازی‌های ویدیویی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ بیشتر شده است، علیرغم اینکه در سه ماهه اول سال گذشته بازی‌هایی مانند Elden Ring و Horzion: Forbidden West منتشر شده بودند.

برادران وارنر اسفندماه سال گذشته رسما اعلام کرده بودند که فروش بازی Hogwarts Legacy تاکنون ۱۲ میلیون نسخه بوده است. با این حال در نشست سالانه سهامداران شرکت در سال ۲۰۲۳ که ۸ می (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد، احتمالا اطلاعات بیشتری در این رابطه بشنویم.

 

در گزارش دیگری، براساس گفته‌های همین مدیر ارشد برند جهانی برادران وارنر گفته شده بود که بازی Mortal Kombat 11 که سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود، ظاهرا ۵۰۰ میلیون دلار سود داشته است.

Hogwarts Legacy هم‌اکنون روی پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، در دسترس قرار دارد. این عنوان در ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در ۲۵ جولای (۳ مرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.