پروسه ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum به پایان رسید

پس از سال‌ها توسعه و تاخیرهای متعدد، چندی پیش تاریخ انتشار رسمی بازی The Lord of the Rings: Gollum اعلام شد که ۲۵ می (۴ خرداد) خواهد بود.

 

اکنون به نظر می‌رسد پروسه ساخت آن نیز به پایان رسیده، زیرا توییت اخیر اکانت بازی اعلام کرد که که این عنوان گلد شده است. اثر ماجراجویی اکشن مخفی‌کاری تنها برای ایکس‌ باکس، پلی‌ استیشن و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه نینتندو سوییچ بعدا عرضه خواهد شد.

به عنوان پیش درآمدی برای ارباب حلقه‌ها، در این داستان، Gollum در جستجوی حلقه یگانه در سرزمین میانه است. او با شخصیت‌های نام آشنا مانند گندالف خاکستری و شلوب و مکان‌هایی مانند موردور و میرک‌وود روبرو خواهد شد.

 

در طول سفر، گالم باید تصمیمات متفاوتی بگیرد، جنبه بی‌رحمانه خود را تقویت کند یا رویکرد مهربان‌تر اسمیگل را بپذیرد. برای مشاهده گیم‌پلی بازی به این پست مراجعه کنید. منتظر جزئیات و خبرهای بیشتر از این عنوان در هفته‌های آینده باشید.

در پیش‌نمایش تازه منتشر شده‌ از VGC در رابطه با تجربه بازی اظهار کردند که «به نظر می‌رسد یک عنوان مجوزدار از دوران دیگری است» که در آن «گیم‌پلی قدیمی با علاقه‌ی باورنکردنی سازندگان به داستان‌های تالکین، در تضاد بود».