شایعه: مدت زمان شوکیس ایکس باکس و استارفیلد کمتر ۲ ساعت خواهد بود

ژوئن برای بسیاری از ناشران ماه بسیار مهمی است، اما شاید برای هیچ کدام به اندازه مایکروسافت مهم نباشد. شوکیس ایکس باکس و Starfield Direct در روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین انحصاری‌های شرکت را به نمایش می‌گذارند.

اما بینندگان باید انتظار داشته باشند که هر دو چقدر طول بکشند؟ به گفته افشاگر @_h0x0d_ در توییتر، شوکیس و دایرکت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر به وقت آمریکا (۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به وقت ایران) برگزار خواهند شد.

این برنامه‌ها همیشه ممکن است تغییر پیدا کنند، اما تام وارن از Windows Central نیز اضافه کرد «شوکیس بازی‌های ایکس باکس و استارفیلد در مجموع حدود ۲ ساعت خواهد بود». او حدود ۹۰ دقیقه برای برنامه اصلی و ۳۰ دقیقه برای استارفیلد حدس زد.

زمان اجرای Xbox Games Showcase مطابق با نمایش سال گذشته است که حدود ۹۵ دقیقه طول کشید. با توجه به اینکه استودیو بتسدا به دنبال ارائه یک نمایش طولانی از Starfield است، نیم ساعت زمان درستی به نظر می‌رسد. در آینده همه‌چیز مشخص خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود. همچنین در روز اول در سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.