مراحل پیش‌تولید بازی Mafia 5 به‌زودی آغاز خواهد شد

در حالی که هنوز ساخت قسمت چهارم به پایان نرسیده!

Hangar 13 سال گذشته تایید کرد که ساخت بازی بعدی سری مافیا را آغاز کرده، اما این استودیو ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای فرنچایز پرچم‌دار خود فراتر از عرضه Mafia 4 در چند سال آینده باشد.

در اردیبهشت ماه سال گذشته، گزارش شد که استودیو به دنبال دریافت چراغ سبز ساخت قسمت پنجم است تا بتواند پس از انتشار چهارمین بازی، به سمت توسعه آن برود. اکنون آگهی شغلی جدیدی که توسط سازنده منتشر شده ممکن است به این نکته اشاره داشته باشد.

آگهی شغلی منتشر شده در لینکدین توسط Hangar 13 برای سمت تهیه‌کننده اجرایی بیان می‌کند که این استودیو به دنبال جذب فردی برای کمک به توسعه فرانچایز کلیدی است که احتمالاً به Mafia اشاره دارد.

طبق این آگهی، متقاضی «نقشی حیاتی در تحویل موفقیت‌آمیز یک عنوان جدید بزرگ» و همچنین محتوای آن پس از عرضه و نکته جالب‌تر اینکه در «برنامه‌ریزی فرنچایز آینده» خواهد داشت.

Hangar 13 در ماه می ۲۰۲۲ پس از کنسل کردن یک عنوان جهان باز معرفی نشده در یک IP جدید، چندین نفر از کارمندان خود را اخراج کرد. به دنبال آن گزارش‌ها ادعا کردند که استودیو به دنبال دریافت چراغ سبز ساخت چندین بازی مافیا برای جلوگیری از مشکلات مشابه در آینده است.

در مورد خود Mafia 4 باید گفت این بازی ظاهرا توسط موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و طبق گزارش‌ها، به عنوان پیش درآمدی برای سری اصلی مافیا عمل می‌کند و در سیسیلی جریان دارد.

لیک‌ها ادعا کرده‌اند Hangar 13 در حال حاضر روی Top Spin 5 نیز کار می‌کند که قبل از مافیا ۴ عرضه خواهد شد.