بازی Mortal Kombat 12 احتمالا این هفته رونمایی شود

یکی از بازیکنان حرفه‌ای و مشهور عناوین مبارزه‌ای، SonicFox، اعلام کرده طرفداران باید طی هفته پیش‌رو منتظر رونمایی رسمی از مورتال کمبت ۱۲ (Mortal Kombat 12) باشند.

SonicFox یا همان Dominique Mclain که سابقه برتری در شش رقابت Evolution Championship Series را دارد و پیش‌تر قهرمان Final Kombat برای مورتال کمبت ۱۱ شده، با اطمینان خاصی از زمان رونمایی از نسخه جدید فرانچایز پرده برداشت.

به گفته او ندررلم طی همین هفته بازی Mortal Kombat 12 را معرفی خواهد کرد. طرفداران مورتال کمبت قبلا بارها وعده‌ها و شایعات دروغین بسیاری در رابطه با معرفی نسخه جدید بازی شنیده‌اند اما باتوجه به سابقه و اعتبار SonicFox به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، خیلی‌ها صحبت او را جدی‌ گرفته‌اند.

خبر رونمایی از مورتال کمبت ۱۲ حتی توجه جف گراب، خبرنگار مشهور صنعت ویدیو گیم را به خود جلب کرده و او نیز در ادعایی عجیب، اضافه کرد که نسخه جدید فرانچایز «به فضا خواهد رفت». البته مشخص نیست گراب قصد شوخی با طرفداران سری را داشته یا واقعا باید منتظر حضور مبارزات خونین Mortal Kombat در جو خارج از زمین از زمین باشیم.

وارنر دیسکاوری تقریبا یک ماه پیش بود که توسعه بازی Mortal Kombat 12 را به تایید رساند. طبق اعلامیه رسمی این شرکت و همچنین اد بون (خالق سری)، این بازی جایی در ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد. اگر این عنوان با تاخیر همراه نباشد، می‌توانیم منتظر یک رقابت سنگین و دشوار میان مورتال کمبت با بازی‌های Street Fighter 6 و Tekken 8 باشیم که امسال عرضه خواهند شد.