تعداد بازیکنان Ghostwire Tokyo از مرز ۴ میلیون نفر عبور کرد

شاید Hi-Fi Rush که دو ماه پیش توسط استودیو Tango Gameworks به طور غافلگیرکننده‌ای منتشر شد، همه توجهات را به خود جلب کرده باشد، اما Ghostwire: Tokyo، عنوان اکشن-ماجراجویی فراطبیعی این استودیو که سال گذشته عرضه شد نیز به خوبی عمل کرده است.

طبق اعلام اکانت رسمی بازی در توییتر، از زمان انتشار گوست‌وایر توکیو تاکنون چهار میلیون نفر آن را تجربه کرده‌اند. البته، آمار و ارقام رسمی فروش فاش نشد و این عنوان در هر دو سرویس اشتراکی PlayStation Plus Extra/Premium و Game Pass نیز موجود است.

بنابراین، بازیکنان زیادی ممکن است جزو مشترکینی باشند که برای اولین بار آن را امتحان کردند و صرفا به دنبال خرید بازی نبودند.

Ghostwire: Tokyo ابتدا در مارس ۲۰۲۲ برای کنسول پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه شد. به تازگی پس از پایان دوره انحصاری یک ساله، برای Xbox Series X/S نیز منتشر شد. همزمان با آن یک آپدیت جدید و حجیم نیز ماه گذشته به نام The Spider’s Thread در دسترس قرار گرفت.

به گفته بتسدا، این به‌روزرسانی مناطق بیشتری برای گشت و گذار (مانند یک مدرسه راهنمایی خالی از سکنه)، بهبودهای کوچک اما تاثیرگذار (QoL) و موارد دیگر را به همراه دارد.

داستان اصلی بازی همچنین حالا دارای کات‌سین‌های طولانی‌تر است و به بازیکنان اجازه می‌دهد نگاه عمیق‌تری به داستان داشته باشند. این به‌روزرسانی رایگان شامل «اضافات بسیاری به کمپین داستانی Ghostwire: Tokyo» می‌شود، مانند یک حالت جدید در سبک روگ‌لایک با بیش از ۳۰ سطح.

دشمنان جدیدی نیز اضافه شده‌اند، مانند Silent Gaze یا Retribution. برای شکست دادن این دشمنان، آکیتو مهارت‌های جدیدی از جمله Charge Rush و ضد حمله ویرانگر را یاد خواهد گرفت. به‌روزرسانی Spider’s Thread یک حالت عکاسی گسترده نیز دارد.