۱۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی ترسناک Amnesia: The Bunker منتشر شد

عنوانی که اوایل خرداد ماه منتشر می‌شود

فرنچایز بازی‌های Amnesia ساخته استودیو Frictional Games همیشه در مورد ژانر وحشت بقا، مورد علاقه طرفداران این سبک بوده است و با قسمت بعدی، به دنبال ارائه یک اثر ترسناک دیگر است که بازیکنان را میخکوب کند.

 
 

Amnesia: The Bunker در اواخر این ماه میلادی (اوایل خرداد ماه) منتشر می‌شود و با نزدیک شدن به زمان عرضه آن، Frictional Games ویدیوی جدید منتشر کرده که ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

این ویدیو به طرز وحشتناکی شروع می‌شود و نگاهی اجمالی به موجود مخوف بازی ارائه می‌کند که اگر چنگال‌های مرگبارش به شما برسد، اوضاع بسیار بد خواهد شد. در این ویدئو عناصری مانند اکتشاف، پیمایش در پناهگاه از طریق تابلوهای راهنما، تداخل نور و تاریکی و موارد دیگر نیز به نمایش گذاشته شدند.

بازی جدید Amnesia نسبت به عناوین قدیمی این سری شاهد تغییرات قابل توجهی خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از اسلحه اشاره کرد. بازیکنان یک هفت تیر و چراغ قوه در اختیار خواهند داشت و در نقش یک سرباز فرانسوی، در دنیایی «نیمه باز» به سبک جنگ جهانی اول، بازی می‌کنند.

علاوه بر این، گفته شده که Amnesia: The Bunker شامل رویدادهای «فیلم‌نامه نویسی شده» بسیار کمی خواهد بود و جنبه‌های مختلف آن با هر بازی جدید تغییر می‌کند. همچنین یک موجود «همیشه» وجود خواهد داشت که دائما چشمش به بازیکن است.

Amnesia: The Bunker قرار است در تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود.