قیمت سیزن پس بازی Destiny 2 افزایش پیدا می‌کند

استودیو بانجی (Bungie) اعلام کرده که در ماه میلادی جاری قیمت سیزن پس بازی دستینی ۲ (Destiny 2) را افزایش خواهد داد.

آغاز فصل ۲۱ بازی Destiny 2 که Season of the Deep نام دارد، سیزن پس دستینی ۲ از ۱۰۰۰ نقره به ۱۲۰۰ نقره افزایش پیدا می‌کند. اکنون بازیکنان برای تهیه این سیزن پس مجبور به خرید دو بسته نقره هستند که بسته ۵۰۰ تایی ۵ دلار قیمت دارد و بسته ۱۱۰۰ تایی ۱۰ دلار قیمت دارد.

قیمت باندل سیزن پس + ۱۰ رنک نیز از ۲۰۰ نقره به ۲۲۰۰ نقره افزایش پیدا کرده است. بانجی اعلام کرده که قصد ادامه پشتیبانی از دستینی ۲ را دارد و با توجه به افزایش هزینه‌ها، مجبور است قیمت سیزن پس بازی را افزایش دهد. اگر از قبل نسخه استاندارد Lightfall یا Lightfall + Annual Pass edition خریده باشید، قیمت سیزن پس برای شما تغییر نمی‌کند.

با وجود اینکه پشتیبانی از دستینی ۲ ادامه دارد، بسیاری از طرفداران خواهان ساخت بازی Destiny 3 هستند. چندی پیش بسته الحاقی Lightfall برای دستینی ۲ منتشر شد که استودیو بانجی به عدم موفقیت آن اعتراف کرده بود. نسخه دوم این سری پنج سال پیش به بازار منتشر شد و خیلی‌ها باور دارند که زمان عرضه Destiny 3 رسیده است.

باید اشاره کنیم که سونی با مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار بانجی را خریداری کرده، اما قصد ندارد بازی‌های این استودیو را انحصاری کند. این شرکت در عوض می‌خواهد از تجربه‌ این توسعه دهنده در زمینه ساخت بازی‌های چند نفره و لایو سرویس استفاده کند.