چخبر از بخش آنلاین GTA 6

گزارش تازه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد که اطلاعات و کاراکتر GTA Online به بخش آنلاین بازی GTA 6 منتقل نمی‌شود و در واقع همه‌چیز از صفر شروع خواهد شد. راک‌استار گیمز طبق ادعای تازه به دنبال پایان پشتیبانی کامل به جی تی ای آنلاین است و افرادی که در طی سال‌های اخیر به خرید خودرو، ملک و آیتم‌های متفاوت پرداخته‌اند، لازم است تمام آنها را کنار بگذارند و با انتشار GTA VI از ابتدا آغاز کنند.برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

 

گزارش جدید توسط Rockstar Universe منتشر شده است. افراد آشنا به راک‌استار گیمز روز گذشته از زمان انتشار GTA 6 خبر دادند و در گزارش تازه به سرنوشت بخش آنلاین GTA V پرداختند. آنها معتقدند که انتشار بازی ششم به معنی ریست بخش آنلاین است. مشخص نیست بازی GTA 6 Online چه تفاوت‌هایی با بازی فعلی خواهد داشت، اما هیچ‌کدام از محتوای و همچنین کاراکتر و آیتم‌ها منتقل نمی‌شوند. البته این شایعه تائید نشده است و باید منتظر معرفی رسمی ماند.

وب‌سایت Rockstar Universe مدعی است که «تمامی بازی‌کنان یک شروع تازه خواهند داشت» و در نتیجه رنک یا سطح فعلی شما به بازی جدید منتقل نمی‌شود. وب‌سایت طرفداران راک‌استار گیمز در ادامه ادعا کرد که سرورهای رول‌پلی FiveM به‌طور مستقیم در بخش آنلاین بازی GTA 6 قرار می‌گیرند. راک‌استار گیمز چند ماه پیش از خرید سازنده سرورهای FiveM خبر داد و تمرکز زیادی روی بخش آنلاین و ارائه محتوا به‌صورت فصلی وجود دارد.

بخش آنلاین GTA 6

در حال حاضر نمی‌توان به هیچ‌کدام از شایعات مطرح‌شده اطمینان کرد. راک‌استار گیمز ماه آینده میلادی از تریلر رسمی GTA VI رونمایی می‌کند و فرایند معرفی و تبلیغاتی آغاز خواهد شد. باید دید چه تغییراتی در انتظار بازی‌کنان است و آیا جی تی ای 6 همان بازی‌ای است که در طی چند سال اخیر، شایعات آن را بارها شنیده‌ایم و با آن خیال‌پردازی کرده‌ایم. طبق گفته مدیرعامل تیک‌تو اینتراکتیو، بازی جدید مجموعه جی‌تی‌ای تا سال‌ها برای آنها درآمدزایی خواهد کرد. با این حساب تمرکز اصلی روی بخش آنلاین خواهد بود.

صحبت‌های اخیر مدیرعامل تیک‌تو باعث نگرانی طرفداران GTA 6 شد. بسیاری نوشتند که به نظر بخش داستانی در مرکز توجه نباشد و بلکه هدف ارائه یک بازی با امکان کسب درآمد به‌صورت سالانه است. بسیاری از مدیران شاغل در ویدیوگیم در طی سال‌های اخیر به بازی‌های لایو سرویس روی آورده‌اند و جی تی ای 6 نیز شکلی از یک سرویس آنلاین خواهد بود. گفتنی است بخش داستانی بازی در وایس سیتی جریان دارد و دو شخصیت اصلی زن و مرد به سرقت‌های مسلحانه خواهند پرداخت.