زمان انتشار Hellblade 2

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 طبق گفته مت بوتی، مدیر محتوا و استودیوهای ایکس‌باکس در اواخر 2024 منتشر خواهد شد. دنباله بازی Hellblade در سال 2019 معرفی شد و طرفداران مدت‌هاست منتظر اعلام تاریخ انتشار هستند. مایکروسافت اوایل امسال از انتشار اثر در سال 2024 خبر داد و مت بوتی بار دیگر این گفته را تائید کرد و هل‌بلید 2 بزرگ‌ترین انحصاری ایکس‌باکس در سال آینده خواهد بود.برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

 

مت بوتی مدیر محتوای ایکس‌باکس در پادکست The Fourth Curtain حضور پیدا کرد و در مورد بازی‌های تازه و انحصاری که قرار است در سال آینده منتشر شوند صحبت کرد. او گفت که ایکس‌باکس از سال آینده سعی می‌کند تا هر سال چهار بازی بزرگ منتشر کند. به عبارت دیگر هر سه ماه، یک بازی مهم به دست گیمرها و به‌خصوص مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس برسد.

مت بوتی از چندین بازی که سال آینده منتشر می‌شوند اسم برد. بازی Ara: History Untold و Towerborne جزو عناوینی است که اوایل سال آینده منتشر می‌شوند و پس از آنها نوبت به بازی‌های بزرگ‌تر می‌رسد. آقای بوتی در این مورد گفت: «هدف ما انتشار یک بازی بزرگ، چیزی قابل‌توجه چهار بار در یک سال است. در نتیجه هر سه ماه ما یک بازی جدید داریم. مثلاً Starfield را داشتیم و سپس فورتزا موتوراسپرت و سپس سال بعد با Ara و آنگاه Towerborne ادامه می‌دهیم و آنگاه Hellblade 2 از راه می‌رسد. حس می‌کنم داریم به این هدف می‌رسیم.»

زمان انتشار Hellblade 2

این گفته نشان می‌دهد که بازی هل‌بلید 2 در سال 2024 و به‌خصوص در نیمه دوم سال منتشر می‌شود. مایکروسافت همچنین به دنبال انتشار بازی شبیه‌ساز پرواز 2024 و البته بازی نقش‌آفرینی Avowed است. با این حساب بازی جدید هل‌بلید به فصل تعطیلات آخر سال منتقل شود و در پاییز سال آینده به دست علاقه‌مندان برسد. استودیو نینجا تئوری ماه گذشته توانست به مرحله مهمی در فرایند تولید برسد. بازی از ابتدا تا آخر قابل تجربه است و به نظر می‌رسد که مرحله پولیش و پیرایش از راه رسیده است.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از جمله موردانتظارترین عناوین سال جدید است. استودیو نینجا تئوری با ارتقاء تجهیزات و افزایش بودجه به دنبال غافل‌گیر کردن طرفداران است. مدیران استودیو بارها تأکید کرده‌اند که بازی دوم در قد و قواره یک اثر تراز اول است و باقی اول قابل‌مقایسه با آن نیست. از جمله تغییرات بازی باید به بهتر شدن سیستم نبرد اشاره کرد و همچنین گرافیک بازی کاملاً امروزی خواهد بود. نینجا تئوری برای تولید بازی به کشور اسکاتلند سفر کرده و صداهای محیطی واقعی را ضبط کرده است. منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در طی ماه‌های آینده باشید.