چخبر از بازی‌های در دست توسعه شرکت رمدی

شرکت Remedy Entertainment در حال حاضر به یکی از شرکت‌هایی تبدیل شده است که پروژه‌های زیادی را در دست توسعه دارد. حتی با وجود اینکه بازی Alan Wake 2 منتشر شده، اما همچنان بازی‌های گوناگونی در شرکت رمدی در دست توسعه قرار دارند. در گزارشی که رمدی در رابطه با اطلاعات مالی سه ماهه خود منتشر کرده، این شرکت اطلاعات گوناگونی را از بازی‌های در دست توسعه خود نیز به اشتراک گذاشته است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

بازی Condor، عنوانی چند نفره و co-op است که در دنیای بازی Control به وقوع می‌پیوندد. این بازی که برطبق گزارشات ابتدای سال، در مرحله اثبات مفهوم قرار داشت، اکنون وارد مرحله آمادگی تولید شده است. شرکت رمدی می‌گوید که اطلاعات گوناگونی در رابطه با بازی‌های مبتنی بر سرویس به دست آورده و دیدگاه این شرکت درباره این دسته از بازی‌ها، گسترده‌تر شده است. این توسعه‌دهنده اعلام کرد:

“بازی Condor که عنوانی چند نفره به شمار می‌رود، از مرحله اثبات مفهوم به مرحله آمادگی تولید رسیده است. ما اطلاعات ارزشمندی در مورد توسعه بازی‌های مبتنی بر سرویس به دست آورده‌ایم و اکنون، به دنبال استفاده از دانش خود در این زمینه هستیم. هدف ما دستیابی به موقعیت‌های بهتر و ایجاد بازی‌هایی است که بازیکنان، بتوانند سال‌ها با آن‌ها تعامل داشته باشند”.

در همین حال، بازی Control 2 که توسعه آن در اواخر سال گذشته تایید شد، همچنان در مرحله اثبات مفهوم به سر می‌برد. توسعه‌دهندگان شرکت رمدی، انتظار دارند که این بازی فعلا در همین مرحله باقی بماند. شرکت رمدی در این‌باره اعلام کرد:

“بازی Control 2 هنوز در مرحله اثبات مفهوم قرار دارد. ما برای این دنباله، برنامه‌های بلند پروازانه‌ای را مدنظر گرفته‌ایم و در این مدت هم، شاهد پیشرفت خوبی چه در بخش طراحی و چه در بخش توسعه بازی بوده‌ایم. در حال حاضر قصد داریم تا بازی در همین مرحله باقی بماند و اجزای آن، کامل‌تر شود. ما همچنین قصد داریم پیش از اینکه بازی وارد مرحله جدی توسعه شود، تمرکز خود را روی ثبات عناصر کلیدی بازی و مراحل آن، افزایش دهیم”.

شرکت Remedy Entertainment همچنین تایید کرده است که ریمیک نسخه‌های اول و دوم سری بازی Max Payne نیز مانند بازی Condor، وارد مرحله آماده‌سازی تولید شده‌اند.