خرید شرکت ISIZE توسط Sony

بسیاری از هوداران، انتظار دارند شرکت سونی همانند همیشه، خریدهای گوناگون خود را از سر گرفته و با انجام خریدها و بستن قراردادهای گوناگون، به صاحب شدن استودیوهای نسبتا بزرگ و خوش‌نام ادامه دهد. البته در حال حاضر نمی‌توان گفت سونی دقیقا کدام استودیوها و شرکت‌ها را هدف قرار داده است، اما شکی در این موضوع نیست که این شرکت قصد دارد همچنان به خریدهای خود ادامه دهد. نکته جالب اینکه برخی از خریدهای اخیر سونی، به مراتب کمتر شناخته شده‌اند و حتی اخبار چندانی از آن‌ها در دسترس نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

همچنین برخی از شرکت‌هایی که در این خریدها به زیر مجموعه سونی در‌آمده‌اند حتی فعالیتی در زمینه توسعه بازی هم ندارند! به دنبال این دسته از خریدهای سونی، این شرکت اعلام کرده که برای خرید شرکت iSIZE که در کشور بریتانیا مستقر شده، قراردادی را امضا کرده است. شرکت iSIZE که در زمینه ارائه محتوای ویدیویی تخصص دارد، از روش‌های گوناگونی که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، برای بهبود کیفیت ویدیوها و ارتقای سطح پردازش آن‌ها استفاده می‌کند.

در زمینه اطلاعات تکمیلی خرید این شرکت، Ueli Gallizzi که به عنوان معاون گروه فناوری در

شرکت Sony Interactive Entertainment مشغول به کار است، اعلام کرده است:

“شرکت iSIZE، تخصص قابل توجهی در زمینه استفاده از هوش مصنوعی و ابزار آن، به منظور ارتقای کیفیت محتوای ویدیویی دارد. تخصص و مهارت این شرکت در حوزه یاد شده، به بخش بسیار گسترده‌ای در بخش تحقیق و توسعه ما یاری خواهد رساند. حضور متخصصات این شرکت در تیم ما، در بخش پردازش و ارائه محتوای ویدیویی نیز تاثیرگذار خواهد بود”.

اطلاعات مرتبط با این خرید مانند جزییات و شرایط گوناگون آن (مانند هزینه‌ای که شرکت سونی به این منظور پرداخت کرده)، همچنان پنهان باقی مانده است.