نینتندو سوییچ اولد طرح ماریو با رنگ قرمز معرفی شد

نینتندو دایرکت اطلاعات زیادی از بازی Super Mario Bros. Wonder منتشر کرد و در آخر از عرضه سوییچ اولد با طرح جدید خبر داد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویداد های گیم، با شیموتکس همراه باشید.

دایرکت اخیر داستان و محیط بازی Super Mario Bros. Wonder را به نمایش گذاشت و ماریو و دوستانش بار دیگر در پادشاهی جدید با باسکر مبارزه می کنند. مناطق جدیدی برای اکتشاف، همچنین دشمنانی برای مبارزه و قدرت های متنوعی وجود دارند اما بخش جذاب اینجاست که نینتندو اعلام کرد سوییچ اولد با طرح ماریو در راه است.

داک این محصول دارای سایه ای از ماریو در جلو و سکه های پنهان شده در پشت است. از دیگر جزئیات میتوان به دو جوی کان به نام های Wrist Straps و Grip، یک کابل HDMI پرسرعت و یک آداپتور AC اشاره کرد. همچنین این کنسول شامل بازی نیست.

کنسول نینتندو سوییچ که وارد سال هفتم عرضه خود شده است همچنان دارد به فروش خوب خود ادامه می دهد. طبق گزارش موسسه Circana، حتی این کنسول هیبریدی توانسته رکورد آمار فروش کنسول Wii در آمریکا را بشکند. مطابق آخرین آمار به دست آمده، نیتندو سوییچ با ثبت آمار ۱۲۹.۵۳میلیون دستگاه فروش، به سومین کنسول پرفروش تاریخ بدل شده است. باید دید نینتندو تا چه زمانی می‌تواند به فروش کنسول سوییچ ادامه دهد تا شاید به پرفروش‌ترین کنسول تاریخ تبدیل شود. بااین‌حال شرکت ژاپنی برای پیشی‌گرفتن از پلی‌استیشن ۲ باید حدود ۳۰ میلیون دستگاه دیگر را به فروش برساند. همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه کنسول جدید نینتندو در سال ۲۰۲۴ وجود دارد که گفته می شود مانند سوییچ دارای دو حالت دستی و خانگی است. البته که فعلا این اخبار شایعه هستند.

سوییچ اولد قرمز با طرح ماریو درتاریخ ۶ اکتبر و بازی Super Mario Bros. Wonder هم در ۲۰ اکتبر عرضه می شود. این کنسول زیبا قیمتی معادل ۳۴۹.۹۹ دلار خواهد داشت.