شایعه: یوبیسافت نسخه اول Beyond Good and Evil را دوباره منتشر می‌کند

با توجه به این که به سالگرد ۲۰ سالگی این مجموعه نزدیک می‌‌شویم، یوبیسافت قصد دارد تا این سالگرد را با عرضه نسخه اول Beyond Good and Evil بر روی پلتفرم‌های امروزی جشن بگیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با ما در شیموتکس همراه باشید.

حدود ۶ سال از معرفی نسخه دوم این مجموعه می‌گذرد، ولی هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی توسط استودیو سازنده معرفی نشده است. با این حال به نظر می‌رسد که یوبیسافت برنامه‌های دیگری نیز برای این مجموعه در نظر دارد.

طبق گزارش سایت Gematsu، بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition توسط ESRB رده‌بندی سنی گرفته است. تمام بازی‌ها کمی قبل از عرضه خود، رده‌بندی سنی دریافت می‌کنند. این یعنی یوبیسافت احتمالا قصد دارد تا این بازی اکشن ماجراجویی را که در سال ۲۰۰۳ عرضه شده، دوباره منتشر کند.

با توجه به رده‌بندی که در سایت قرار گرفته به نظر می‌رسد که پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی، پلتفرم‌های مقصد این عرضه خواهند بود.

وضعیت دنباله این مجموعه همچنان نامشخص است، چرا که با وجود گذشت ۶ سال از معرفی بازی، هنوز فاصله زیادی تا عرضه آن داریم. طبق گزارشات متعدد، بازی با مشکلات پشت صحنه زیادی دست و پنجه نرم کرده و با تعداد زیادی از تاخیرها و ریبوت‌های مختلف مواجه شده است.

با این حال، یوبیسافت امیدوار است با عرضه نسخه اول بازی، تا حدودی بتواند انتظار نسخه دوم را برای طرفداران مجموعه راحت‌تر کند. البته ممکن است که بعد از عرضه نسخه اول، چرخه اخبار دنباله بازی نیز شروع شده و یوبیسافت آماده عرضه آن شود.

با توجه به این که این مجموعه در تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) ۲۰ ساله خواهد شد، می‌توان انتظار داشت که یوبیسافت در هفته‌های آتی به صورت رسمی این بازی را تائید و حتی عرضه کند.