نسخه فیزیکی بازی Hitman: World of Assassination برای PS5 منتشر می‌شود

استودیو IO Interactive اعلام کرد قصد دارد نسخه فیزیکی بازی Hitman: World of Assassination را برای کنسول پلی استیشن ۵ در تاریخ سوم شهریور ماه (بیست و پنجم آگوست) منتشر کند. این نسخه علاوه بر دیسک بلوری، شامل محتویات اضافی است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با شیموتکس همراه باشید.

پس از چند نسخه نسبتا ضعیف و نه چندان رضایت بخش در نسل هفتم کنسولی، استودیو IO Interactive توانست با سه‌گانه «The World of Assassination» جان تازه‌ای به کالبد فرنچایز هیتمن و آدمکش کاریزماتیک آن بدمد. سبک عرضه بازی به صورت قسمت به قسمت و قصل به فصل به همراه نوآوری‌هایی که مخاطبان می‌توانستند در حذف کردن اهداف خود به خرج دهند، در موفقیت این سه‌گانه نقش کلیدی داشت. اوایل سال میلادی جاری سازندگان آخرین بخش از محتوای پسا عرضه بازی Hitman III را منتشر کردند و پرونده این سه‌گانه عملا بسته شد. پس از آن کل بازی‌ها و محتویاتی که پس از عرضه هر نسخه روی آن‌ها منتشر شده بود، در قالب یک باندل به نام World of Assassination و تنها به صورت دیجیتالی روانه بازار شد.

استودیو IO Interactive ساعاتی پیش اعلام کرد قصد دارد نسخه فیزیکی بازی Hitman: World of Assassination را با همکاری کمپانی Solutions 2 Go روانه بازار کند. این نسخه صرفا برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و علاوه بر دیسک بلوری بازی شامل محتویات اضافی است. سه پک آرت کارت از لوکیشن‌های مختلفی که مامور ۴۷ در این سه‌گانه به آن‌ها سفر کرده بود. علاوه بر این در برخی از باکس‌های بازی پک‌هایی وجود دارد که مستقیما یکی از اعضای تیم سازنده پشت آرت آن را امضا کرده است. ۵۰ نسخه به صورت تصادفی در آمریکای شمالی و ۵۰ نسخه در اروپا توزیع می‌شود.

هنوز مشخص نیست آیا نسخه فیزیکی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس و کنسول‌های نسل هشتم منتشر می‌شود یا خیر.