تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 مشخص شد

همانطور که شایعات پیشتر اعلام کرده بودند، کمپانی الکترونیک آرتز ساعاتی پیش هفتم مهر ماه را به عنوان تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 مشخص کرد. نسخه نینتندو سویی بازی ده دلار ارزان‌تر از سایر نسخه‌ها است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با شیموتکس همراه باشید.

 

سال گذشته آخرین نسخه مجموعه کلاسیک و خاطره ساز فیفا توسط کمپانی EA منتشر شد. به گفته آقای اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال پایان همکاری آن‌ها با الکترونیک آرتز به معنای مرگ مجموعه نیست و آن‌ها با شرکت دیگری برای عرضه این برند به توافق رسیده‌اند. در نقطه مقابل ناشر آمریکایی اولین نسخه از فرنچایز جدید خود یعنی EA Sports FC 24 را طی ماه‌های آینده روانه بازار می‌کند و وعده‌های امیدوار کننده زیادی را درباره آن‌ها به مخاطبان داده است.

 

سازندگان بیش از ۷۰۰ تیم باشگاهی و ملی و ۳۰ لیگ حرفه‌ای را در بازی خود جای داده‌اند و بیش از ۱۹ هزار بازیکن به صورت لایسنس شده در این بازی حضور دارند. الکترونیک آرتز در این نسخه از تکنولوژی HyperMotionV استفاده می‌کند. به لطف این تکنولوژی و استفاده از داده‌های به دست آمده از اسکن بیش از ۱۸۰ مسابقه در فوتبال حرفه‌ای مردان و زنان، قرار است حرکات بازیکنان در زمین و واکنش‌های آن‌ها نسبت به برخوردهای مختلف، طبیعی‌ترین حالت ممکن را داشته باشد.

 

بخش آلتیمیت تیم تحت عنوان Ultimate Team Evolutions بازمی‌گردد اینبار امکان اضافه کردن بانوان به ترکیب نیز وجود دارد. بخش «Career Mode» در دو حالت بازیکن و مربی در دسترس است و امکان کراس پلتفرم چه در حالت فوتبال استاندارد و چه حالت فوتبال خیابانی یا همان VOLTA وجود دارد. هفتم مهر ماه (بیست و هفتم سپتامبر) به عنوان تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 لحاظ شده است.

 

نسخه استاندارد بازی EA Sports FC 24 روی پلتفرم‌های  پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هفتاد دلار است و نسخه نینتندو سوییچ بازی ۶۰ دلار قیمت دارد.

 

امیدوارم از این مطلب لذت کافی را برده باشید .