موج دوم بازی های نوامبر گیم پس

ساعاتی پیش شرکت مایکروسافت از موج دوم بازی های نوامبر گیم پس رونمایی کرد. ناشر آمریکایی برای دو هفته پایانی نوامبر سه عنوان را در نظر گرفته است که بدون شک جذا‌ب‌ترین آن‌ها، بازی Persona 5 Tactica است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

 

رفته رفته به پایان ماه نوامبر و آغاز ماه دسامبر نزدیک می‌شویم. مهر ماه سال جاری یک بازه پر حرارت و شور برای مخاطبان بود و عناوینی مورد انتظار زیادی روانه بازار شدند. بازی Assassin’s Creed Mirage، بازی Marvel’s Spider Man 2، بازی Alan Wake 2 همه و همه منتظران و طرفداران بی‌شماری داشتند که از یک سال پیش در انتظار عرضه این عناوین بودند. به هر حال این فصل از سال پر محتوای امسال را نیز پشت سر گذاشتیم و باید دید این بازی‌ها چه حد در رویدادهای گیمینگ بویژه رویداد The Game Awards 2023 موفق عمل می‌کنند. حال که نیمه پایانی نوامبر آغاز شده نوبت به آن می‌‌رسد که صاحبان پلتفرم‌های اشتراکی از موج دوم عناوین خود در ماه نوامبر رونمایی کنند.

بر خلاف ابتدای ماه، این بار شرکت مایکروسافت پیش قدم شد و زودتر از سونی از موج دوم بازی های نوامبر گیم پس رونمایی کرد. شرکت آمریکایی سه بازی جدید را برای مشترکین سرویس در نظر گرفته است. به جزئت می‌‌‎توان گفت بزرگ‌ترین بازی حاضر در لیست، بازی Persona 5 Tactica است که جدیدترین محصول استودیو Atlus است و قرار است از روز انتشار در اختیار مشترکین گیم پس قرار گیرد. عنوان بعدی بازی Rollerdrome است که محصول استودیو Roll7 است و در تاریخ هفتم آذر ماه (بیست و هشتم نوامبر) راهی گیم پس می‌شود. در نهایت بازی Dune: Spice Wars که یک عنوان استراتژی است در همان تاریخ به گیم پس می‌آید.