نوبتی هم باشه دیگه نوبت ریمستر بازی Last of Us Part 2 رسیده

پس از چندین ساعات انتشار اخبار و شایعات گوناگون، بالاخره شرکت سونی و استودیو ناتی داگ به صورت رسمی از ریمستر بازی Last of Us Part 2 رونمایی کردند. این ریمستر در تاریخ بیست و نهم دی ماه (نوزدهم ژانویه) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با شیموتکس همراه باشید.

 

روز گذشته بود که دو اینسایدر معتبر یعنی اکانت Playstation Game Size و آقای تام هندرسون مدعی شدند استودیو ناتی داگ مشغول ساخت نسخه ریمستر بازی تحسین شده The Last of Us Part 2 است. از حدود چند ساعت پیش سیل اخبار و شایعات مختلف درباره این ریمستر در فضای مجازی در حال چرخیدن بودتا اینکه ساعتی پیش شرکت سونی به صورت رسمی از این ریمستر رونمایی کرد.

این ریمستر طبیعتا شامل چندین ارتقا فنی و بصری خواهد بود. اما شاید بزرگ‌ترین تغییر این نسخه در مقایسه با نسخه اصلی، اضافه شدن حالت «No Return» است. این مود یک حالت بقا در سبک روگ لایک است که در آن بازیکن در لوکیشن‌های مختلفی قرار می‌گیرد و باید مجموعه‌های از چالش‌هایی که هر بار به سبک روگ لایک رندوم می‌شوند را کامل کند حالت No Return شامل چندین شخصیت قابل بازی با اسکین‌های مختلف است.

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه ریمستر اضافه شدن فایل صوتی توضیحات نیل دراکمن، هالی گراس، تروی بیکر، اشلی جانسون و لارا بیلی و همچنین مجموعه‌ای از مراحلی است که در فازهای اولیه تولید طراحی شده بودند و بعدها تیم سازنده آن‌‎ها را حذف کرده است.

مخاطبان می‌توانند ریمستر بازی Last of Us Part 2 را با دو تنظیمات گرافیکی تجربه کنند: حالت اول که Fidelity Mode نام دارد بازی را با رزولوشن ۴K اجرا می‌کند و حالت Performance مود که بازی را روی رزولوشن ۱۴۴۰p اجرا می‌کند. افزایش کیفیت سایه‌ها، میدان دید بیشتر، چندین اسکین جدید برای الی و ابی و همچنین سلاح‌هایشان از دیگر تغییرات این نسخه است. مخاطبان PS4 می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار نسخه خود را آپگرید کنند.

ریمستر لست آو آس ۲ در تاریخ بیست و نهم دی ماه (نوزدهم ژانویه) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.