قیمت اشتراک PS Plus دوازده ماهه از پانزده شهریور افزایش می‌یابد

شرکت سونی با انتشار پست جدیدی در وبسایت پلی استیشن بلاگ خبر از افزایش قیمت اشتراک PS Plus دوازده ماهه داد. اشتراک یک ساله سطح‌های Extra ،Essential و Premium از پانزدهم شهریور (ششم سپتامبر) به ترتیب با قیمت‌های ۸۰، ۱۳۵ و ۱۶۰ دلار به فروش خواهند رسید. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

آغاز ماه سپتامبر برای مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی نوید یک برهه پر هیجان و مورد انتظار را می‌دهد. هفته گذشته بازی Armored Core VI روانه بازار شد و توانست با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شود. از سوی دیگر بازی‌های بزرگ دیگری مانند استارفیلد و مورتال کامبت ۱ در صف انتشار هستند. البته آغاز ماه میلادی جدید معمولا این پیامد را به همراه دارد که صاحبان سرویس‌های اشتراکی و در صدر آن‌ها شرکت‌های سونی و مایکروسافت از بازی‌های جدیدی که قرار است به آرشیو سرویس‌های آن‌ها اضافه شود، رونمایی کنند. هنوز مایکروسافت از بازی‌های جدید سرویس گیم پس رونمایی نکرده و سونی نیز از خبری مرتبط با سرویس PS Plus رونمایی کرد که مسلما چندان با استقبال مخاطبان همراه نمی‌شود.

شرکت سونی با انتشار پست جدیدی در وبسایت پلی استیشن بلاگ خبر از افزایش قیمت اشتراک PS Plus دوازده ماهه داد. در حاضر اشتراک یک ساله سطح‌های Extra ،Essential و Premium با قیمت ۶۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ دلار به فروش می‌رسند و هفته جاری آخرین فرصت مخاطبان است تا اشتراک یک ساله این سطح‌ها را با این قیمت‌ها تهیه کنند. از پانزدهم شهریور (ششم سپتامبر) قیمت هر کدام از سطح‌های Extra ،Essential و Premium به ترتیب به ۸۰، ۱۳۵ و ۱۶۰ خواهد رسید. مطابق بیانیه سونی این افزایش قیمت سبب می‌شود که آن‌ها بتوانند به عرضه بازی‌های باکیفیت روی سرویس پلی استیشن پلاس ادامه دهند و کیفیت سرویس رسانی را نیز ارتقا دهند.

باید دید بازخوردها به این تصمیم سونی چگونه خواهد بود اما مسلما بعید به نظر می‌رسد چندان این واکنش‌ها مثبت باشد.