شایعه: بازی Astro Bot Rescue Mission برای PS VR2 عرضه می‌شود

به گفته اینسایدر معتبر و شناخته شده، نیکر بیکر (Nick Baker) استودیو Team Asobi مشغول کار روی عرضه بازی Astro Bot Rescue Mission برای PS VR2 است. این بازی یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین بازی‌های Playstation VR بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

مجموعه Astro Bot تا کنون یک بازی بزرگ و AAA به خود ندیده است و مسلما جایگاه والای بسیاری از بازی‌های انحصاری پلی استیشن میان هواداران را ندارد اما، بدون شک طرفداران خاص خود را دارد که تعداد آن‌ها قابل توجه است. هرچند بازی Astro’s Playroom تاثیر بسزایی روی این محبوبیت و شهرت داشت و برای بسیاری از خریداران پلی استیشن ۵ تبدیل به اولین عنوانی شد که روی کنسول جدید خود تجربه می‌کنند، علت اصلی موفقیت مجموعه Astro Bot بدون شک بازی Astro Bot Rescue Mission بود. این بازی پلتفرمر که به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر عرضه شده بود، با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان همراه بود. به نظر می‌رسد سونی قصد دارد آن را به هدست جدید خود بیاورد.

اخیرا شرکت سونی نشان تجاری Astro Bot را در اروپا و آمریکا ثبت کرده است. همین مسئله باعث شد گمانه زنی‌ها و شایعات درباره عرضه نسخه جدیدی از این مجموعه در فضای مجازی آغاز شود. در همین راستا اینسایدر معتبر و شناخته شده، نیکر بیکر (Nick Baker) با انتشار یک توئیت مدعی شد که هدف کمپانی ژاپنی از ثبت این نشان تجاری، عرضه بازی Astro Bot Rescue Mission برای PS VR2 است. وی در ادامه و طی یک توئیت دیگر گفت فعلا چیزی درباره ساخته شدن نسخه جدید برای کنسول پلی استیشن ۵ نشنیده است.

مسلما اینکه آقای بیکر اطلاعات جدیدی درباره پروژه جدید استودیو Team Asobi ندارد، به معنای این نیست که آن‌ها مشغول نیستند. در سال ۲۰۲۱ آگهی استخدام استودیو خبر از پروژه‌ای برای کنسول پلی استیشن ۵ می‌داد که “بزرگ‌ترین و جاه طلبانه‌ترین پروژه تاریخ استودیو” است.