بازی های ماه سپتامبر سرویس PS Plus مشخص شدند

پس از خبر افزایش قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس، شرکت سونی با انتشار یک پس از بازی های ماه سپتامبر سرویس PS Plus رونمایی کرد. سه بازی Black Desert ،Saints Row و Generation Zero از تاریخ چهاردهم شهریور (پنجم سپتامبر) در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم ، با شیموتکس همراه باشید.

آغاز ماه سپتامبر برای مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی نوید یک برهه پر هیجان و مورد انتظار را می‌دهد. هفته گذشته بازی Armored Core VI روانه بازار شد و توانست با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شود. از سوی دیگر بازی‌های بزرگ دیگری مانند استارفیلد و مورتال کامبت ۱ در صف انتشار هستند. البته آغاز ماه میلادی جدید معمولا این پیامد را به همراه دارد که صاحبان سرویس‌های اشتراکی و در صدر آن‌ها شرکت‌های سونی و مایکروسافت از بازی‌های جدیدی که قرار است به آرشیو سرویس‌های آن‌ها اضافه شود، رونمایی کنند. هنوز مایکروسافت از بازی‌های جدید سرویس گیم پس رونمایی نکرده اما، سونی پس از خبر افزایش قیمت اشتراک سالانه سرویس پلی استیشن پلاس، از بازی‌های جدید این سرویس رونمایی کرد.

ساعاتی پس از انتشار خبر افزایش قیمت، سونی با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ از بازی های ماه سپتامبر سرویس PS Plus رونمایی کرد. سه بازی Black Desert ،Saints Row و Generation Zero از تاریخ چهاردهم شهریور (پنجم سپتامبر) تا دهم مهر (دوم اکتبر) در دسترس مشترکین قرار می‌گیرند. بازی Saints Row، محصول جدید استودیو Volition سال گذشته روانه بازار شد و به سادگی عنوان بدترین بازی مجموعه را از آن خود کرد. بازی Black Desert یک بازی MMO نقش آفرینی است و Generation Zero یک بازی شوتر اول شخص جهان باز است.

هر سه بازی برای سطح Essential و به تبعیت برای دو سطح بالاتر یعنی Extra و Premium در دسترس قرار می‌گیرند.