شایعه: قسمت بعدی رویداد State of Play در شهریور برگزار می‌شود

به گفته اینسایدر مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) سونی قصد دارد قسمت بعدی رویداد State of Play را در شهریور ماه برگزار کند. گراب می‌گوید سونی در این رویداد درباره علت افزایش قیمت اشتراک PS Plus نیز صحبت می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

بر خلاف سال میلادی گذشته، سال ۲۰۲۳ سال نسبتا خلوتی برای شرکت سونی و هواداران پلی استیشن بوده است. بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در مهر ماه عرضه شود و فارغ از این بازی دیگر انحصاری بزرگی برای پلی استیشن ۵ تا پایان امسال منتشر نمی‌شود. شوکیس پلی استیشن که در خرداد ماه برگزار شد، نوید این را می‌داد که سونی پر قدرت قصد دارد به صحنه بازگردد و از بازی‌های جدید استودیوهای فرست پارتی خود رونمایی کند اما، پلی شرکت ژاپنی بیشتر این رویداد را به بازی‌های ترد پارتی اختصاص داد و تریلر جدیدی از اسپایدر من ۲ نمایش داد. پس از پایان این رویداد بسیاری از اینسایدرها و لیکرها از اینکه سونی از بازی‌های جدید انحصاری رونمایی نکرد، متعجب شدند و گفتند در این رویداد بعدی از این بازی‌ها رونمایی می‌شود.

اینسایدر مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) بار دیگر روی این مسئله تاکید کرده است. وی در توئیت اخیر خود مدعی شد که سونی قصد دارد قسمت بعدی رویداد State of Play را در شهریور برگزار کند. گراب معتقد است که افزایش قیمت اشتراک ۱۲ ماهه سرویس پلی استیشن پلاس خود دلیل دیگری بر برگزاری این رویداد است و سران سونی سعی می‌کنند توضیحات لازم را درباره علت افزایش قیمت و تبعات آن ارائه دهند. با توجه به اینکه State of Play صرفا یک لایو استریم است و معمولا سونی در آن از بازی‌های بزرگ رونمایی نمی‌کند، نباید چندان توقعات را بالا برد. باید منتظر ماند و دید ادعای آقای گراب که کمتر اشتباه می‌کند، صحت دارد یا خیر.

اخیرا شایعات خبر از ساخته شدن DLC بازی گاد آو وار رگناروک می‌دهند، شاید سونی از آن در این رویداد رونمایی کند.