تریلر داستانی بازی Lords of the Fallen در رویداد گیمزکام منتشر می‌شود

استودیو Hexworks با انتشار یک توئیت، اعلام کرد تریلر داستانی بازی Lords of the Fallen در شب افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ منتشر می‌شود تا بدین ترتیب این بازی به جمع عناوینی همچون آلن ویک ۲، مورتال کامبت ۱ و Black Myth: Wukong ملحق شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

بازی Lords of the Fallen قرار است اواخر مهر ماه منتشر شود. این بازی تا کنون به لطف نمایش‌های خیره کننده خود و همچنین سابقه‌ای سازندگان با نسخه قبلی برای خود ایجاد کردند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. در میان بازی‌هایی که هر سال با الهام از مجموعه دارک سولز منتشر می‌شوند، به نظر می‌رسد محصول جدید استودیو Hexworks در کنار بازی Lies of P جزو مورد انتظارترین‌ها باشد. مدتی پیش یک تریلر ۱۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شد که با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود. البته در بازی‌هایی که در دسته سولز لایک قرار می‌گیرند، داستان مرموز و اسطوره شناسی عمیق جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها هستند و به نظر می‌رسد تیم سازنده از این بخش نیز غافل نشده‌اند و نمایش آینده بازی به داستان اختصاص دارد.

سازندگان شب گذشته با انتشار یک توئیت خبر از نمایش تریلر داستانی بازی Lords of the Fallen در شب افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ دادند. با توجه به اطلاعاتی که تا کنون از بازی بدست آمده، به نظر می‌رسد شخصیت اصلی بازی جزو گروهی به نام «Dark Crusaders» است و در تلاش است تا از بازگشت و احیای موجودی اهریمنی و به شدت نیرومند به نام «Adyr» جلوگیری کند. مخاطب می‌تواند میان دو جهان «Axiom» و «Umbral» جا به جا شود. از دیگر بازی‌های که قرار است در شب افتتاحیه گیمز کام حضور داشته باشند می‌توان به آلن ویک ۲، مورتال کامبت ۱، Assassins’ Creed: Mirage و Black Myth: Wukong اشاره کرد.

بازی Lords of the Fallen بیست و یکم مهر ماه (سیزدهم اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.