زمان معرفی بازی GTA 6

راک‌استار گیمز پس از انتشار گزارش بلومبرگ در مورد زمان معرفی GTA VI، توییت رسمی‌ای در این مورد منتشر کرد. اولین تریلر GTA 6 طبق توییت رسمی در اوایل دسامبر پخش می‌شود. سم هوزر، مدیر راک‌استار گیمز پیام تازه‌ای در وب‌سایت رسمی منتشر کرد و اعلام کرد که معرفی بازی جی تی ای 6 به مناسبت تولد 25 سالگی این مجموعه بازی مشهور انجام می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

سم هوزر در مورد زمان پخش تریلر GTA 6 نوشت: «ماه آینده مصادف با تولد بیست و پنج سالگی راک‌استار گیمز است. فوق‌العاده هیجان‌زده‌ایم که می‌توانیم بگوییم در اوایل دسامبر، اولین تریلر بازی بعدی جی تی ای را منتشر خواهیم کرد. مشتاقانه منتظر به اشتراک‌گذاری چنین تجربه‌های بیشتری در طی سال‌های آینده هستیم.»

رویداد گیم اواردز امسال روز هفتم دسامبر برگزار می‌شود. ممکن است که بازی جدید جی تی ای در این مراسم رونمایی شود. جف کیلی، مدیر برنامه هیچ واکنشی به خبر جدید نشان نداده است. مراسم گیم اواردز در طی چند سال اخیر، بارها با پخش تریلر بازی‌های جدید و بزرگ همراه شده است. حتی اولین ویدیو از کنسول ایکس‌باکس سری ایکس در این مراسم پخش شد. البته راک‌استار گیمز چندان علاقه‌ای به شرکت در مراسم‌های بزرگ ندارد و معمولاً ترجیح می‌دهد فرایند تبلیغاتی را به شکل مستقل طی کند.

 

زمان معرفی بازی GTA 6

بازی GTA V‌ آخرین نسخه از این مجموعه مشهور است که در سال 2013 برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد. این بازی به‌طور مداوم آپدیت شده و بخش آنلاین آن، درآمد زیادی برای راک‌استار گیمز به ارمغان آورده است. سم هوزر هیچ اطلاعاتی در مورد بازی جدید منتشر نکرد. بسیاری انتظار داشتند که حداقل اسم و لوگو بازی عمومی شود. به نظر می‌رسد که باید تا ماه آینده و زمان معرفی رسمی GTA VI منتظر بمانیم.

اعلام خبر پخش تریلر GTA 6 با انتشار گزارش تازه‌ای از سوی وب‌سایت Rockstar Universe همراه شد. خبره‌های استودیو راک‌استار گیمز دریافته‌اند که بازی ششم در سال 2025 منتشر خواهد شد. گزارش قبلی نیز نشان داد که زمان انتشار جی تی ای 6، بهار سال 2025 خواهد بود. در حال حاضر شایعات بسیار زیادی در مورد بازی جدید وجود دارد که ماه آینده می‌توانیم صحت و سقم آنها را دریابیم. طبق شایعات دو شخصیت اصلی زن و مرد طراحی شده‌اند و نقشه اصلی نیز که بر اساس میامی طراحی شده، بسیار وسیع خواهد بود.

ویدیوهای لو رفته سال گذشته بخش بزرگی از بازی GTA 6 را نشان داد. برای نمونه می‌دانیم که با دو کاراکتر اصلی به نام‌های جیسون و لوسیا سر و کار داریم. آنها دو سارق حرفه‌ای هستند و لوسیا که اولین شخصیت اصلی مؤنث این مجموعه است، یک هکر حرفه‌ای است. شهر اصلی بازی نیز وایس سیتی خواهد بود که بر اساس میامی مدرن طراحی شده است. نقشه بازی GTA VI بر اساس بررسی‌های چندماهه طرفداران، بزرگ‌ترین در نوع خود خواهد بود. مناطق مختلفی از جمله اقیانوس و کنار دریا پوشش داده شده است.

گزارش‌های اخیر نشان داد که موتور گرافیکی GTA VI بسیار پیشرفته است. شبیه‌سازی دقیق حرکت آب انجام شده و ورزش‌های آبی مانند موج‌سواری اضافه شده است. پتنت تازه‌ای نشان داد که انیمیشن‌های بازی جدید بسیار طبیعی خواهند بود. یک منبع ادعا کرده که فاصله گرافیکی میان GTA 6 و Red Dead Redemption 2 کاملاً قابل‌توجه خواهد بود. واقع‌گرایی در گرافیک جی تی ای 6 از جمله ادعاهای مطرح‌شده است.

شرکت راک‌استار گیمز حدود دو سال پیش ساخت بازی جی تی ای جدید را تائید کرد. ماه آینده می‌توانیم اولین تریلر GTA 6 را دریافت کنیم.