انتشار بازی Baldurs Gate 3 پانزدهم آذر برای Xbox Series X/S

به گزارش رسانه Exputer و به نقل از منابع ناشناس در استودیو Larian، این استودیو بلژیکی پانزدهم آذر ماه را به عنوان تاریخ انتشار بازی Baldur’s Gate 3 در نظر گرفته است تا به وعده خود مبنی بر عرضه بازی پیش از پایان سال میلادی وفا کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

از پیش از عرضه بازی Baldur’s Gate 3 مشخص بود که این بازی یک نقش آفرینی خوش ساخت است و به احتمال زیاد با استقبال خوب مخاطبان همراه خواهد بود اما، شاید کمتر کسی انتظار چنین استقبال بی‌نظیری را از بازی داشت محصول جدید استودیو Larian اکنون جزو بهترین عناوین تاریخ استیم از نظر استقبال خوب مخاطبان به حساب می‌آید و حتی یک رقیب جدی برای بازی‌هایی مانند استارفیلد و The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom برای بدست آوردن عنوان برترین بازی سال محسوب می‌شود. پس از اینکه مدتی Baldur’s Gate 3 به صورت انحصاری روی PC در دسترس بود، برای پلی استیشن ۵ منتشر شد و کاربران این پلتفرم نیز استقبال کم نظیری از محصول استودیو Larian داشتند.

البته هنوز مخاطبان پلتفرم ایکس باکس از تجربه یکی از بهترین بازی‌های امسال محروم هستند. سران استودیو Larian بارها اعلام کردند در تلاش هستند در اسرع وقت این بازی را به دست مخاطبان ایکس باکس سری ایکس/اس برسانند و دلیل اصلی این تاخیر سخت افزار نسبتا ضعیف سری اسا است که امکان تجربه بازی به صورت Split Screen ندارد و سازندگان در تلاش هستند، راهی برای این مشکل پیدا کنند. کارگردان بازی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود تیم سازنده در تلاش است این بازی را پیش از پایان سال میلادی جاری به دست مخاطبان ایکس باکس برساند. به گزارش رسانه Exputer و به نقل از منابع ناشناس در استودیو لارین، سازنده بلژیکی پانزدهم آذر (ششم دسامبر) ماه را به عنوان تاریخ انتشار بازی Baldur’s Gate 3 در نظر گرفته است

بازی‌ Baldur’s Gate 3 برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.