داستان و شخصیت‌های بازی Assassin’s Creed Red

تام هندرسون در گزارش تازه‌ای به هویت شخصیت سامورایی بازی Assassin’s Creed Red پرداخته است. او مدعی است که اولین اساسین یا قاتل خبره واقعی را در این بازی خواهیم دید. یکی از دو شخصیت اصلی بازی جدید اساسینز کرید بر اساس یک سامورایی آفریقایی واقعی به نام یاسوکه طراحی شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

اتفاقات زندگی یاسوکه بیشتر به شکل داستان به نسل‌های بعد رسیده است و اکثراً حقیقت ندارند. اما این فرد کاملاً واقعی است و باعث شده تا اولین اساسین را ببینیم که در واقعیت وجود داشته است. گزارش‌های قبلی در مورد حضور یک سامورایی آفریقایی در بازی جدید مجموعه اساسینز کرید مطرح شده بود. اما تام هندرسون جزئیات بیشتری فاش کرده است و توانسته شایعه پیشین را از طریق منابع ناشناس تائید کند. او البته هشدار دارد که ممکن است اسم واقعی او در بازی استفاده نشود.

داستان یاسوکه با یک اتفاق تراژیک آغاز می‌شود. یوبی‌سافت اگرچه از یک فرد واقعی استفاده کرده، اما داستان زندگی او را بازنویسی کرده است. در نتیجه صحت جزئیات زندگی او موردنظر نبوده است. یاسوکه در بازی Assassin’s Creed Red در ابتدا یک برده آفریقایی است که در یک کشتی حمل برده اسیر شده است. کشتی آنها در میانه راه موردحمله قرار می‌گیرد و همه‌ی مسافران کشتی از جمله معشوقه او کشته می‌شوند. او موفق به فرار از معرکه می‌شود.

داستان و شخصیت‌های بازی Assassin’s Creed Red 

یاسوکه نجات می‌یابد و به ژاپن برده می‌شود. او در ژاپن راه و رسم سامورایی را یاد می‌گیرد و به خدمت اودا نوبوناگا درمی‌آید. نوبوناگا یکی از سه متحد‌کننده ژاپن است که تلاش کرد تا این کشور را یکپارچه کند و شخصیت تاریخی بسیار مهمی است. دیگر شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Red هم نائوی فوجی‌بایشی نام دارد. او دختر ناگاتو فوجیبایشی از جمله دیگر متحد‌کننده‌ّهای ژاپن است. به عبارت دیگر با یک شخصیت تاریخی دیگر در این بازی روبه‌رو هستیم.

طبق ادعای تام هندرسون، نائوی و یاسوکه اوایل بازی، دشمنان خونین هم هستند. اما رابطه میان آنها در ادامه داستان تغییر می‌یابد و این دو برای هدف یکپارچه‌ کردن ژاپن، اختلافات قدیمی را کنار می‌گذارند. به نظر می‌رسد که داستان کلی بازی در سنگوکو یا دوران جنگ‌های داخلی و آشوب‌های اجتماعی و دسیسه‌های سیاسی ژاپن رخ می‌دهد. این دوران با آغاز قرن پانزده میلادی شروع شد و تا پایان قرن شانزدهم طول کشید. اسامی دیگر شخصیت‌های تاریخی واقعی که Assassin’s Creed Red حضور دارند به شرح زیر است:

  1. ناگاتو فوجیبایشی (پدر نائوی)
  2. اودا نوبوناگا
  3. آکچی میتسوهیده
  4. هاتوری هانزو
  5. تویوتومی هیدیوشی
  6. کودای-این (همسر هیدیوشی)
  7. اوئیچی
  8. آشیکاگا یوشیاکی
  9. آکچی کاگیمیتسو