بازی های ماه نوامبر پلی استیشن پلاس

چند روز پیش از مایکروسافت، شرکت سونی نیز با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ از بازی های آبان PS Plus رونمایی کرد. در لیست بازی‌های این ماه عناوینی همچون Mafia 2: Definitive Edition به چشم می‌خورند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

بالاخره ماه اکتبر سال ۲۰۲ را پشت سر گذاشتیم. ماهی که سرشاز از بازی‌های بزرگ و کوچک و رگنارنگی بود که روی پلتفرم‌های مختلف عرضه شدند. هنوز تب و تاب و هیجان برای تجربه عناوینی همچون آلن ویک ۲ و Marvel’s Spider Man 2 بسیار داغ است و طرفداران با اشتیاق مشغول تجربه این بازی‌ها هستند. با این ماه نوامبر فرا رسیده و رفته رفته نوبت عرضه آخرین بازی‌هایی که در لاین آپ سال ۲۰۲۳ تعریف شده‌اند، می‌رسد. البته با توجه به نزدیک شدن پایان سال چندان لاین آپ شلوغی رار شاهد نیستیم و بیشتر بازی‌های بزرگ برای عرضه در ماه‌های ژانویه و فوریه برنامه ریزی شده‌اند. آغاز ماه نوامبر بدین معناست که صاحبان پلتفرم‌های اشتراکی و سرویس‌های ماهانه از جدیدترین بازی‌هایی که قرار است در به آرشیو آن‌ها اضافه شوند، رونمایی می‌کنند.

مایکروسافت روز گذشته با انتشار یک پست از بازی‌های جدید سرویس گیم پس رونمایی کرد و حال نوبت به سونی رسیده است. شرکت ژاپنی ساعاتی پیش با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ از بازی های آبان PS Plus رونمایی کرد. شاید بزرگ‌ترین بازی موج اول سرویس پلی استیشن پلاس Mafia 2: Definitive Edition باشد. پس از آن بازی Dragon Ball: The Breakers که محصول شرکت بندای نامکو است و در سبک بقا جریان دارد و در نهایت بازی Aliens: Fireteam Elite که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و محصول استودیو Cold Iron است، سه بازی این لیست را تشکیل می‌دهند.

هر سه عنوان از تاریخ شانزدهم آبان ماه (هفتم نوامبر) در دسترس مشترکین PS Plus قرار می‌گیرند و تاریخ سیزدهم آر ماه قابل دانلود خواهند بود.