حالت نیو گیم پلاس هفته آینده برای بازی Assassin’s Creed Mirage عرضه می‌شود

شرکت یوبی سافت با انتشار یک توئیت اعلام کرد حالت نیو گیم پلاس Assassin’s Creed Mirage هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد. انتشار مود permadeath که قرار بود هم زمان با نیو گیم پلاس عرضه شود، به زمانی نامعلومی موکول شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

نزدیک به دو ماه از عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage زمان می‌گذرد. این بازی از زمان معرفی توجهات بسیاری را به دلایل مختلف به خود جلب کرد. از جمله این دلایل می‌توان به وعده بازگشت به ریشه‌های مجموعه، ارائه یک تجربه نسبتا یکپارچه در عین داشتن یک جهان بزرگ و نسبتا غیر خطی و محیطی که به شدت یادآور خاطرات نسخه‌های قدیمی‌تر، بویژه نسخه اول بود. اینکه شرکت یوبی سافت تا چه اندازه در عمل به وعده‌ها موفق عمل کرده، موضوعی است که طرفداران باید در رابطه با آن تصمیم گیری کنند و نظرات مختلفی در این باره وجود دارد. در هر حال زمان نسبتا قابل توجهی از عرضه این بازی می‌گذرد و زمان آن رسیده که سازندگان با ارائه محتوای بیشتر طرفداران را در بازی نگه دارند.

مدتی پیش اعلام شد که حالت نیو گیم پلاس Assassin’s Creed Mirage در آینده نزدیک به بازی می‌آید. روز گذشته ناشر با انتشار یک توئیت اعلام کرد هفته آینده این حالت به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند از تجربه بازی با تمامی پیشرفت‌ها و آیتم‌هایی که در طی واکترو قبلی کسب کرده‌اند، لذت ببرند. در توئیتی که پیش از این منتشر شده بود، سازندگان وعده داده بودند که حالت «permadeath» نیز روی تمامی درجه سختی‌های بازی در دسترس قرار گیرد و هم زمان با نیوگیم پلاس عرضه شود که در توئیت جدید مشخص شد عرضه این مود به زمانی نامعلوم موکول شده است.

بازی Assassin’s Creed Mirage برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.