تریلر گیم پلی سه بازی که انتظارشونیم در رویداد گیمزکام منتشر می‌شود

روند معرفی و حضور بازی‌های بزرگ در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ ادامه دارد و آقای جف کیلی (Geoff Keighley) خبر از نمایش تریلر گیم پلی سه بازی بزرگ داد.برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

 


روند معرفی و حضور بازی‌های بزرگ در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ ادامه دارد و آقای جف کیلی (Geoff Keighley) خبر از نمایش تریلر گیم پلی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty داد. این بسته الحاقی مهر ماه منتشر می‌شود.

حدودا هشت ماه پیش استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد از بسته الحاقی Phantom Liberty برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ رونمایی کرد. مشخص نیست سازندگان چه مدتی است که مشغول کار روی این DLC هستند اما، می‌دانیم که برنامه ساخت آن از زمان عرضه بازی وجود داشته است. مسلما اصلی‌ترین ویژگی این بسته گسترش دهنده حضور آقای ادریس البا، بازیگر نامدار هالیوودی به عنوان شخصیت Solomon Reed، مامور سازمان NUSA است. هایپ و هیجان زیادی برای تجربه Phantom Liberty وجود دارد. فارغ از نمایشی که از این بسته در جریان رویداد ایکس باکس شوکیس شاهد بودیم، سازندگان اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نکردند. به نظر می‌رسد بهترین فرصت ممکن رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ است و ظاهرا سی‌دی پراجکت رد نیز همین نظر را دارد.

آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، تهیه کننده و میزبان رویداد گیمزکام شب گذشته با انتشار یک توئیت اعلام کرد که تریلر گیم پلی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در رویداد گیمزکام منتشر می‌شود تا این بازی نیز به جمع چندین عنوان بزرگ و مورد انتظاری ملحق شود که در شب افتتاحیه رویداد حضور دارند. پیشتر حضور عناوینی همچون آلن ویک ۲، Assassins’ Creed: Mirage ،Black Myth: Wukong و مورتال کامبت ۱ تایید شده است. Phantom Liberty بزرگ‌ترین و پرخرج‌ترین DLC تاریخ استودیو CD Projekt RED است و با در نظر گرفتن این مسئله که این استودیو بسته‌هایی همچون Hearts of Stones و Blood and Wine را در کارنامه دارد، هایپ برای تجربه این بسته دو چندان می‌شود.

فانتوم لیبرتی در تاریخ چهارم مهر (بیست و ششم سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


در ادامه روند معرفی بازی‌هایی که قرار است در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ نمایش داشته باشند، آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده گیمزکام خبر از انتشار تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 در شب افتتاحیه مراسم داد.

خرداد ماه سال جاری بازه زمانی مهیج و بزرگی برای صنعت بازی‌های ویدیویی بود. در ابتدا سونی شوکیس پلی استیشن را برگزار کرد و در ادامه رویدادهای متنوعی دیگر همچون سامر گیم فست ۲۰۲۳، نینتندو دایرکت، مایکروسافت شوکیس و چندین رویداد مجازی و حضوری دیگر برگزار شد که همگی با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه بودند و باید گفت تقریبا لغو شدن رویداد E3 2023 از این حیث لطمه‌ای به هیجان مخاطبان نزد. فارغ از این رویداد، مراسم گیمزکام نیز همیشه جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران داشته و معمولا ناشران و بازیسازان بزرگی در آن حضور پیدا می‌کنند. به نظر می‌رسد مراسم امسال نیز از این قاعده مسثنا نیست و از همان شب افتتاحیه شاهد نمایش‌های متنوع و رنگارنگ خواهیم بود.

آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده گیمزکام تا کنون در توئیت‌های خود حضور عناوینی همچون Black Myth: Wukong، آلن ویک ۲ و Assassins’ Creed: Mirage را برای شب افتتاحیه رویداد امسال تایید کرده است. به نظر می‌رسد محصول جدید استودیو NetherRealm یکی دیگر از بازی‌های حاضر در شب افتتاحیه است. کیلی با انتشار یک توئیت اعلام کرد که تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. تا کنون بازی مورتال کامبت ۱ از حیث تریلر بسیار پرکار بوده و از نمایش‌ گیم‌پلی تا معرفی شخصیت‌های جدید گرفته، انواع نمایش‌های را از این بازی شاهد بوده‌ایم. باید دید تریلر شب افتتاحیه به چه بخش‌های بخش‌هایی خواهد پرداخت.

بازی Mortal Kombat 1 بیست و هشتم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


تهیه کننده میزبان رویداد گیمزکام ۲۰۲۳، آقای جف کیلی (Geoff Keighley) اعلام کرد تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Mirage در شب افتتاحیه این رویداد منتشر می‌شود. محصول جدید یوبی سافت اخیرا گلد شده است.

زمانی که کمپانی یوبی سافت اعلام کرد قصد دارد با بازی Assassin’s Creed Mirage این مجموعه را به ریشه‌های خود بازگرداند، بسیاری از طرفداران که دلتنگ المان‌های قدیمی‌تر نظیر تمرکز روی پارکور و مخفی کاری بودند، بسیار از این خبر خرسند شدند. سازندگان با این بازی دست به ریسک بزرگی زدند، بویژه اینکه پس از سه نسخه Odyssey ،Origins و Valhalla ارکان جدید گیم‌پلی و جهان مچموعه برای مخاطبان جا افتاده بود و میان آن‌ها مورد قبول بود. در هر حال رفته رفته به زمان انتشار Mirage نزدیک می‌شویم و اطلاعات بیشتری از آن در فضای مجازی منتشر می‌شود. روز گذشته شرکت یوبی سافت با انتشار یک توئیت اعلام کرد که روند ساخت این بازی رسما به پایان رسیده است و این بازی گلد شده است و در نتیجه سازندگان با فراغ بال بیشتری می‌توانند درباره محصول خود صحبت کنند.

بدون شک بهترین فرصت برای نمایش تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Mirage رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ است که فاصله چندانی تا برگزاری آن نداریم. آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده این رویداد با انتشار یک توئیت، اعلام کرد محصول جدید یوبی سافت یکی دیگر از بازی‌هایی است که در شب افتتاحیه حضور دارد. پیشتر حضور بازی‌های مورد انتظاری همچون آلن ویک ۲ و Black Myth: Wukong برای شب افتتاحیه تایید شده است. فعلا حضور بازی‌های دیگر مشخص نیست.

پس از گلد شدن بازی Assassin’s Creed Mirage، یوبی سافت اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی را یک هفته جلوتر می‌آورد تا بدین ترتیب این بازی در تاریخ سیزدهم مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.