موج دوم بازی های آگوست گیم پس مشخص شدند

شرکت مایکروسافت با انتشار یک پست در وبسایت Xbox Wire از موج دوم بازی های آگوست گیم پس رونمایی کرد. ۵ بازی از جمله Firewatch ،Gris و Everspace 2 قرار است طی دو هفته پایانی این ماه در اختیار مشترکین گیم پس قرار گیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

از امروز رسما وارد نیمه پایانی ماه آگوست شده‌ایم. طی روزهای آتی قرار است چندین بازی‌ها محبوب و بزرگ روانه بازار شوند که بدون شک مشهورترین آن‌ها، بازی Armored Core VI Fires Of Rubicon است. البته آغاز دو هفته پایانی آگوست به معنای این است که صاحبان‌ سرویس‌های اشتراکی می‌بایست از جدیدترین بازی‌هایی که قرار است به آرشیو آن‌ها اضافه شود، رونمایی کنند. معمولا شرکت سونی و شرکت مایکروسافت رقابت تنگاتنگی با یکدیگر در معرفی بازی‌های جدید خود دارند. شرکت ژاپنی مدتی پیش از بازی‌هایی که تا پایان آگوست به جمع آرشیو سرویس PS Plus ملحق می‌شود، رونمایی کرد و اکنون ظاهرا نوبت به ایکس باکس رسیده تا مشترکین خود را از تازه ترین بازی‌های سرویس گیم پس مطلع کند.

برای شروع اولین بازی لیست موج دوم بازی های آگوست گیم پس، بازی Everspace 2 است که از روز گذشته و همزمان با انتشار در دسترس مشترکین گیم پس قرار گرفته است. فردا یعنی بیست و ششم مرداد ماه (هفدهم آگوست) قرار است بازی تحسین شده استودیو Campo Santo، یعنی Firewatch را به مشترکین هدیه دهد و روز پس از آن، بازی The Texas Chain Saw Massacre که با الهام از بازی Friday 13th ساخته شده و یک بازی چند نفره نامتقارن است، راهی گیم پس می‌شود.

از دیگر بازی‌های بزرگی که قرار است پیش از پایان آگوست به گیم پس بیاید، می‌توان به بازی Sea of Stars که یک نقش آفرینی رترو هست، اشاره نمود. در پایان بازی Gris، محصول استودیو Nomada در تاریخ چهاردهم شهریور (پنجم سپتامبر) در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.