تریلری جدید از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

در ادامه‌ی رویداد گیم آواردز ۲۰۲۳، شاهد نمایش یک تریلر جدید از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بودیم که توسط استودیوی خوش‌نام Rocksteady در حال توسعه است؛ این بازی در دوم فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن سال جاری) برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد.

 

اما دیگر چیزی به عرضه‌ی بازی جدید استودیو Rocksteady پس از سال‌ها باقی نمانده است؛ همچنان علی‌رغم گذشت زمان بالا از عرضه‌ی عنوان محبوب آرخام نایت اما بسیاری منتظر انتشار جزییات بیشتر از عنوان جدید این تیم یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League هستند که جدا از گیم‌پلی آشنای خود قرار است تا پیچش‌های داستانی منحصر به فردی را پیش روی مخاطب قرار دهد. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا تریلر گیم‌پلی این بازی را ببینید تا بعد به سایر جزییات آن بپردازیم.

در این تریلر شاهد تمرکز بیشتر روی مبارزه با باس‌فایت‌های بازی هستیم که البته شخصیت‌های بسیار محوری و منحصر به فردی هستند؛ علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد قهرمان Wonder Woman توسط Brainiac تسخیر نشده و کنترل نمی‌شود اما شاهد یک بعد بسیار تاریک و منفی از سوپرمن هستیم. ناگفته نماند که فلش و بتمن به عنوان سایر اعضای لیگ عدالت که اکنون فاسد شده‌اند و دشمن اصلی مردم بی‌گناه هستند نیز در بازی حضور دارند و به عنوان‌ سایر باس‌فایت‌های بازی شناخته می‌شوند. در تریلر به توانایی Green Lantern برای ایجاد یک نسخه‌ی غول‌پیکر از خود و البته توانایی فلش در تولید گردبادهای مرگبار اشاره می‌شود. بتمن نیز برای ترساندن دشمن از سایه‌ها و شخصیت خفاشی خود استفاده می‌کند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در ژانر شوتر-لوتر و کوآپ در تاریخ دوم فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن) برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد؛ پیشتر نیز شاهد انتشار تریلرهای جداگانه‌ای از اعضای جوخه‌ی انتحار -از جمله Deadshot، هارلی کویین، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ بوده‌ایم.