بازی Rise of the Ronin در نوروز 1403 منتشر می‌شود

شرکت سونی از با پخش تریلر بازی Rise of the Ronin از تاریخ عرضه یکی از انحصاری‌های جدید خود رونمایی کرد. اگر شما هم منتظر این بازی هستید باید بدانید که نیازی نیست برای تجربه اثر جدید تیم نینجا زیاد صبر کنید.

بازی Rise of the Ronin که اولین بار در یکی از رویدادهای استیت آف پلی سونی معرفی شد، به تاریخ عرضه خود نزدیک می‌شود. طبق خبری که استودیو تیم نینجا در مراسم گیم اواردز 2023 منتشر کرد، این بازی در تاریخ 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024) عرضه می‌شود و در دل تعطیلات نوروزی ما قرار می‌گیرد. تازه اگر می‌خواهید به پیش پرداخت این بازی مورد انتظار بپردازید، می‌توانید از تاریخ 23 آذر (14 دسامبر) به صفحه اختصاصی این اثر در فروشگاه پلی استیشن مراجعه کنید.

استودیو تیم نینجا که در چند سال اخیر سخت مشغول توسعه Rise of the Ronin بوده، با این بازی گیمرها را به محیط‌های تاریخی ژاپن می‌برد. هنگامی که مخاطبین به سراغ این بازی بروند می‌توانند خیلی زود امضا کار استودیو تیم نینجا که در مجموعه Nioh شاهدش بودیم را خیلی سریع ببینند. طبق گفته فومیهیکو یاسودا که کارگردان این استودیو محسوب می‌شود، آن‌ها در حین توسعه بازی رابطه نزدیکی با تیم سونی داشته‌اند.

هدف از این رابطه نزدیک با سونی ساخت یک تجربه منحصر به فرد است که در طی آن گیمرها بتوانند حس کنترل یک رونین واقعی در اواخر دوره Tokugawa Shogunate را به دست بیاورند. روزهای پایانی این حکومت که با اواخر قرن نوزدهم میلادی همزمان می‌شود، به دوران سقوط و رکود ژاپن معروف است. اما در همین روزها مبتکرانی نظیر ریوما ساکاموتو و شوین یوشیدا وجود داشتند که تلاش خود را برای مدرنیزه کردن ژاپن به کار گرفته بودند.

بازی Rise of the Ronin در نوروز 1403 منتشر می‌شود

اما در میان این بحبوحه تاریخی شما کنترل یک رونین را به دست می‌گیرید که سرنوشتش به طور خاص با زندگی دو فرد مذکور گره خورده است. تصمیم‌هایی که شما در این مسیر اتخاذ می‌کنید روی داستان، شخصیت‌ها و جهت‌گیری‌های آن تاثیر می‌گذارد و راه آن‌ها را به صورت کلی تغییر می دهد. در کنار این مسائل باید بدانید بازی Rise of the Ronin یک اثر جهان باز است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از اسب و گلایدر در مناظر زیبای ژاپن به گشت و گذار بپردازید.

شخصیت اصلی در این مسیر توپخانه مختلفی از سلاح‌ها دارد و می‌تواند از آن‌ها برای کنار زدن دشمنان بهره ببرد. گفتنی است که دی ان ای همیشگی استودیو تیم نینجا در سیستم مبارزات این اثر هم مشهود است و احتمالا باید انتظار درگیری‌های چالش برانگیزی را داشته باشیم.

 

بازی Rise of the Ronin در تاریخ 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. اگر هم می‌خواهید به پیش خرید بازی بپردازید و از جوایز ویژه آن استفاده کنید، می‌توانید از تاریخ 23 آذر دست به کار شوید.