تاریخ و ساعت پخش اولین تریلر GTA VI رسماً اعلام شد

اک‌استار گیمز از اولین تصویر مرتبط با بازی جدید سری جی تی ای رونمایی کرد. اولین تریلر GTA VI طبق گفته راک‌استار گیمز روز پنجم دسامبر (چهاردهم آذر) و ساعت 17:30 به وقت ایران منتشر می‌شود. تصویر اولیه نشان می‌دهد که بازی در شهر وایس‌سیتی جریان دارد و همان حس و حال بازی GTA Vice City دیده می‌شود. با این حساب راک‌استار گیمز نمایشی در مراسم گیم اواردز نخواهد داشت و به‌طور مستقل از GTA 6 رونمایی می‌کند.

اولین تصویر GTA VI در حساب توییتر راک‌استار گیمز به اشتراک گذاشته شد. طرفداران در طی روزهای اخیر انتظار اعلام خبر رسمی توسط راک‌استار گیمز را داشتند و این اتفاق بالاخره رخ داد. از آنجایی که این شرکت گفته بود که اوایل دسامبر از تریلر بازی رونمایی می‌کند، بسیاری منتظر دریافت خبرهای تکمیلی بودند. کاربران توییتر و شبکه‌های اجتماعی سریعاً به این تصویر واکنش نشان دادند و تعداد لایک و ریپست مطلب با سرعت زیادی در حال افزایش است. این توییت می‌تواند رکوردهای تازه‌ای در زمینه ویدیوگیم به‌جا بگذارد.

هیچ اطلاعات از اسم رسمی و جزئیات بازی منتشر نشده است. اولین تریلر که چهاردهم آذر پخش می‌شود، تمام اطلاعات اولیه را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. بزرگ‌ترین نکته استفاده از تم وایس سیتی است. به نظر می‌رسد که بازی جدید با رنگ‌های بنفش و سفید مشابه وایس سیتی طراحی شده است و این نکته در فایل‌های فاش‌شده تائید شد. در حال حاضر اطلاعات بسیار زیادی از کاراکترها فاش شده است که باید ببینیم آیا درست بوده‌اند یا خیر.

زمان پخش تریلر GTA VI

مجموعه بازی جی تی ای از پرفروش‌ترین عناوین تاریخ بازی است و بدون شک بازی GTA VI رکوردهای زیادی را هنگام انتشار جابه‌جا می‌کند. تنها توییت‌های معرفی بازی به سر تیتر اخبار تبدیل می‌شود. در حال حاضر باید یک هفته منتظر ماند. گمانه‌زنی‌ها در مورد تاریخ انتشار بازی نیز بالا گرفته است. افرادی می‌گویند که سال 2025 بدون شک شاهد انتشار اثر خواهیم بود. صحبت‌هایی در مورد اواخر سال 2024 مطرح شده است که با گزارش‌های مالی شرکت Take-Two هم‌خوانی ندارند.

 

ویدیوهای فاش‌شده GTA 6 نشان داد که با دو کاراکتر اصلی زن و مرد روبه‌رو هستیم. رابطه این دو کاراکتر مشابه بانی و کلاید است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که شخصیت زن به نام لوسیا یک هکر است و می‌تواند به شکل تازه‌ای به بانک‌ها و مکان‌های مهم دستبرد بزند. شخصیت اصلی به نام جیسون نیز یک سفید پوست است که در تیراندازی و سرقت‌های مسلحانه مهارت دارد. منتظر دریافت اولین تریلر GTA VI در روز چهاردهم آذر و ساعت 17:30 به وقت ایران باشید.