چخبر از جزئیات بسته الحاقی Avatar: Frontiers of Pandora

با وجود اینکه هنوز چند روز تا عرضه خود بازی باقی مانده، جزئیات بسته الحاقی بازی Avatar: Frontiers of Pandora مشخص شده است. طبق اطلاعات این بسته الحاقی قرار است قبیله‌های جدیدی از ناوی‌ها را معرفی کرده و به بازی اضافه کند. به عبارت دیگر نژادهای بیشتری به بازی‌ آواتار اضافه خواهند شد.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora هفته آینده منتشر می‌شود و به همین دلیل، شرکت یوبیسافت حسابی در زمینه بازاریابی و تبلیغات فعال شده است. در چند روز گذشته، چندی از توسعه دهندگان این اثر در استودیو Massive Entertainment به مصاحبه پرداخته‌اند و از نکات جذاب بازی رونمایی کرده‌اند. برای مثال در یکی از این مصاحبه‌ها مشخص شد که یکی از شخصیت‌های داستان بازی ممکن است در آینده در فیلم‌های آواتارِ جیمز کامرون حضور پیدا کند.

در ادامه همین نشست‌های خبری دیته دینفلت، کارگردان روایی بازی، با رسانه Comicbook به صحبت پرداخت و از جزئیات بسته الحاقی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد. طبق گفته او در این DLC گیمرها با قبیله‌های جدیدی از نژاد ناوی‌ها روبرو می‌شوند و با آن‌ها تعامل برقرار می‌کنند. منظور از ناوی‌ها همان موجودات انسان‌نما و بزرگ جثه‌ای هستند که با پوستی آبی رنگ به دنیا می‌آیند.

دینفلت در این باره توضیح می‌دهد:«در این بازی داستان‌ها و مناطق کاملا جدیدی وجود دارد. شما بدون شک در داستان بازی و DLCها با شخصیت‌های جدیدی روبرو می‌شوید.» این عبارت در پاسخ به سوالی مطرح شد که به قبلیه‌های ناوی‌ها مربوط می‌شد. بنابراین می‌توانید در بسته الحاقی Avatar: Frontiers of Pandora و خود داستان اصلی انتظار قبلیه‌های جدیدی را داشته باشید؛ قبیله‌ها و گروه‌هایی که پیش از این در فیلم‌های جیمز کامرون هم دیده نشده‌اند.

شخصیت و قیبله‌های جدید بازی Avatar

حال از آنجایی که داستان بازی مورد بحث در خط زمان مشترکی با وقایع فیلم Avatar: The Way of Water جریان دارد، این موضوع کاملا منطقی به نظر می‌رسد. اعضای استودیو Massive Entertainment داستان خود را به گونه‌ای تعریف می‌کنند که دخالتی در داستان فیلم نداشته باشند و به همین دلیل، به سراغ منطقه و شخصیت‌های اورجینال و جدیدی رفته‌اند. البته توجه داشته باشید که در فرانتیرز آف پاندوار شاهد یک سری نکات مشترک میان فیلم‌ها و بازی مورد بحث خواهیم بود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که پیش از تجربه بازی بهتر است هر دو فیلم منتشر شده از مجموعه را مشاهده کنید.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ 16 آذر 1402 (7 دسامبر 2023) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد. علاوه بر بازی اصلی، سازندگان از یک Season Pass غنی رونمایی کرده‌اند که شامل دو DLC دستانی بزرگ می‌شود. اولین بسته الحاقی Avatar: Frontiers of Pandora در تابستان 2024 و دومین بسته الحاقی، در پاییز 2024 منتشر خواهد شد.