بازی Resident Evil Village برای آیفون ۱۵ پرو عرضه می‌شود

شرکت کپکام با انتشار یک پست در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که بازی Resident Evil Village برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس عرضه می‌شود. این نسخه به همراه بسته الحاقی «Winters’ Expansion» با قیمت ۶۰ دلار منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

مسلما زمانی که بخواهیم درباره ارزشمندترین فرنچایزهای تاریخ در صنعت بازی‌های ویدیویی صحبت کنیم، قطعا کمپانی کپکام از آن دسته ناشرهایی است که مالک چندی از این فرنچایزها است و در میان این مجموعه‌ها، یک نام است که با اختلاف مشغول یکه‌تازی است. فرنچایز وحشت بقای رزیدنت اویل پس از یک دوره افت به دوران اوج خود بازگشته و میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. این موضوع را به خوبی می‌توان در میزان فروش نسخه‌های مختلف مجموعه دید. بازی Resident Evil Village یکی از هم عناوین جدید است که به خوبی داستانی خانواده وینترز را بسط و گسترش داد و اکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های مجموعه رزیدنت اویل محسوب می‌شود.

با توجه به موفقیت بزرگ این بازی، ناشر قصد دارد طیف مخاطبان را وسیع‌تر از قبل کند. مدتی پیش رویداد اپل برگزار شد و در جریان آن از جدیدترین پرچمدار گوشی‌های آیفون یعنی، آیفون ۱۵ و نسخه‌های مختلف آن رونمایی شد. نکته جالب این رویداد، حضور شرکت‌های گیمینگ بود. یوبی سافت، کپکام، کوجیما پروداکشنز بخشی از این استودیوها و ناشرانی بودند که دیشب در اپل ایونت شرکت کردند. ساعاتی پس از پایان رویداد، کپکام با انتشار یک پست در وبسایت رسمی اپل خبر از عرضه بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو داد. حال نوبت به یکی دیگر از بازی‌های مجموعه رسیده است. ناشر ژاپنی با انتشار یک پست خبر از عرضه بازی Resident Evil Village برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس داد.

تاریخ عرضه این نسخه هشتم آبان ماه (سی‌ام اکتبر) است. قیمت نسخه اصلی ۴۰ دلار و قیمت بسته الحاقی «Winters’ Expansion» بیست دلار خواهد بود.