بازی Perfect Dark از تکنولوژی صورت MetaHuman آنریل انجین ۵ استفاده می‌کند

فیل راجرز، مدیرعامل Crystal Dynamics و Eidos Montreal سال گذشته گفت که روند توسعه بازی Perfect Dark «بسیار خوب» پیش می‌رود.

با این حال، مایکروسافت و استودیو The Initiative همچنان جزئیاتی در مورد آن فاش نمی‌کنند که به نظر می‌رسد شایعات «به مشکل برخوردن» پروسه ساخت حقیقت داشته باشند. با این وجود، از نظر فناوری، سازندگان از برخی جنبه‌های چشمگیر موتور Unreal Engine 5 بهره خواهند برد.

پروفایل LinkedIn تایلر تورنوک که به عنوان انیماتور فنی برای The Initiative کار می‌کند، به ادغام چهره‌های تکنولوژی MetaHuman در توسعه بازی اشاره می‌کند.

همراه با «پیشروی در تغییر شکل بدنه اصلی با تمرکز بیشتر روی دست‌ها»، تورنوک همچنین با استودیو Humain (که قطعات صورت و بدن را ایجاد می‌کنند) همکاری کرده تا یک «RBF کارآمد و درون‌یابی مناسب برای موتور آنریل» ایجاد کند.

MetaHuman از زمان معرفی خود پتانسیل فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشته، همانطور که در تریلر اخیر انیمیشن صورت توسط Ninja Theory برای Senua’s Saga: Hellblade 2 مشاهده شد. بخش مربوط به «تغییر شکل بدن»، به ویژه دست‌ها، جالب است اما اینکه چگونه می‌تواند روی گیم‌پلی تأثیر بگذارد، هنوز مشخص نیست.

 

Perfect Dark هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما برای Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است. منتظر جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده باشید.