بازی بعدی Super Mario در آینده نزدیک معرفی می‌شود

تقریبا شش سال از عرضه بازی سه بعدی Super Mario Odyssey گذشته و همه طرفداران منتظر معرفی نسخه جدیدی از سوپر ماریو هستند.

نینتندو در سال ۲۰۲۱ بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury را نیز عرضه کرده ولی حالا که اکران انیمیشن سوپر ماریو آغاز شده، همه چشم انتظار یک نسخه جدید از این فرانچایز هستند. از این رو به نظر می‌رسد که این شرکت ژاپنی قصد دارد در آینده نزدیک این بازی را به طرفداران معرفی کند.

شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، خالق این سری، در مصاحبه‌ای با سایت ورایتی توضیح داد که بازی بعدی ماریو می‌تواند به زودی و در رویداد بعدی نینتندو دایرکت معرفی شود. او از طرفداران می‌خواهد که چند رویداد بعدی نینتندو دایرکت را با دقت دنبال کنند و به نظر می‌رسد که برنامه‌های بزرگی برای این بازی در سر دارد. 

شایعات همچنین به این اشاره دارند که این شرکت روی کنسول بعدی خود کار می‌کند که در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شود. پس این احتمال وجود دارد که آن‌ها نسخه بعدی ماریو را همزمان با این کنسول منتشر کنند. تاکنون اطلاعات خاصی از این بازی منتشر شده، اما میاموتو اعلام کرده بود که باز هم قصد گسترش دنیای این فرانچایز را دارند.

Super Mario را باید یک فرانچایز جاویدان دانست و شیگرو میاموتو یک ماه پیش گفته بود که آن‌ها همیشه روی یک عنوان جدید از ماریو کار می‌کنند.