بازی EA Sports WRC در ماه نوامبر عرضه خواهد شد

EA و Codemasters بالاخره به صورت رسمی از اولین بازی WRC رونمایی کردند. این بازی که EA Sports WRC نام دارد، نوامبر امسال منتشر می شود و به عنوان “اولین بازی رالی نسل بعد و عنوانی فوق العاده برای علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی” شناخته می شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

براساس اطلاعات اعلام شده، EA قدرت موتور Unreal Engine را با فیزیک سری DiRT Rally ترکیب خواهد کرد. این نسخه دارای ۱۸ مکان رسمی مسابقات رالی جهانی FIA خواهد بود (البته یکی از آن ها یعنی رالی اروپای مرکزی پس از عرضه اضافه خواهد شد) که به گفته ناشر، هر کدام از آن ها “طولانی تر و دقیق تر” از قبل خواهند بود.

EA Sports WRC دارای سیستم جدید هندلینگ دینامیک نیز خواهد بود که اصلاح مدل قبلی هندلینگ است و به بازیکنان اجازه می دهد برای دقت و صحت بیشتر در نحوه کنترل هر وسیله نقلیه، یک مجموعه راننده حرفه ای را انتخاب کنند.

همانطور که پیش از این نیز فاش شده بود، EA Sports WRC به بازیکنان اجازه می دهد تا ماشین رالی خود را با بیلدر بسازند که این یعنی میتوانید اجزای مکانیکی مهم ماشین خود را انتخاب کنید، فضای داخلی آن و لباس ها را شخصی سازی کنید.

EA Sports WRC دارای بخش چندنفره کراس پلتفرم ۳۲ نفره در تمام پلتفرم ها خواهد بود. حالت جدید Clubs که برگرفته از بازی های EA Sports FC است، در آن بازیکنان می توانند در تورنمنت ها با گردهمایی در هر مکان و زمانی از سال شرکت کنند.

راس گینگ، مدیر ارشد خلاقیت در کدمسترز گفت: ” EA Sports WRC خالص ترین شکل موتوراسپرت است که در آن هر مرحله نبردی علیه ساعت، زمین و خودتان است. موتور جدید بازی، ما را قادر ساخته تا به مرز آنچه که ممکن به نظر می رسد پیش برویم و ویژگی های اضافی، از جمله ساخت وساز و لحظات، به بازیکنان راه های بیشتری برای تعامل با ورزشی که دوست دارند، می دهد.”

EA Sports WRC در تاریخ ۳ نوامبر برای PS5 ، Xbox Series X/S و PC عرضه می شود. کسانی که بازی را پیش خرید کنند، در تاریخ ۳۱ اکتبر دسترسی اولیه را دریافت خواهند کرد.