بازی استارفیلد باعث رشد ۱۰۰۰ درصدی آمار فروش Xbox Series X در آمازون شده است

به گزارش یکی از کاربران توئیتر، آمار فروش Xbox Series X در فروشگاه آمازون پس از انتشار نمرات بازی استارفیلد و نزدیک شدن زمان انتشار این بازی، با رشد ۱۰۵۶ درصدی مواجه شده است. محصول جدید بتسدا پانزدهم شهریور منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

پنج سال از زمانی که آقای تاد هاوارد برای اولین بار از بازی استارفیلد در جریان رویداد E3 رونمایی کرد، زمان می‌گذرد. در آن زمان شرکت بتسدا هنوز یک شرکت تردپارتی بود و به زیر مجموعه ایکس باکس اضافه نشده بود. اتفاقاتی زیادی در این مدت افتاده است و فراز و فرودهای بسیاری را در صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد بوده‌ایم اما، به نظر می‌رسد بالاخره نوبت به آن رسیده که طرفداران بتوانند استارفیلد را تجربه کنند. تا کنون نمایش‌های بازی بسیار امیدوار کننده بوده و صحبت‌های تیم سازنده نیز نوید یک بازی خوش ساخت و یک نقش آفرینی عمیق دیگر از بتسدا را می‌دهد. کم‌تر از یک ماه با انتشار بازی فاصله داریم و شرکت مایکروسافت امکان تجربه بازی را برای خریداران نسخه‌های Premium و Constellation فراهم کرده است.

طبعیتا هیجان و هایپ برای تجربه این بازی بیش از همیشه است و همین مسئله سبب شده ناشر و سازندگان از این فرصت نهایت بهره را ببرند. به گزارش یکی از کاربران توئیتر، طی یک هفته اخیر آمار فروش Xbox Series X در فروشگاه آمازون با رشد ۱۰۵۶ درصدی همراه بوده و این کنسول حدودا ۲۵۰ پله در میان محصولات دیجیتالی فروشگاه ارتقا پیدا کرده است. با اینکه هنوز تمامی خریداران بازی فرصت تجربه آن را پیدا نکرده‌اند اما، بازی استارفیلد از همان ابتدا کار خود را قدرتمند آغاز کرد. تعداد مخاطبان همزمان بازی در استیم به بیش از ۲۳۰ هزار نفر رسیده و انتظار می‌رود با عرضه نهایی، این آمار بیشتر نیز شود.

بازی استارفیلد در تاریخ پانزدهم شهریور (ششم سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود