شایعه: روند ساخت بازی Red Dead Redemption 3 آغاز شده است

به گفته یکی از لیکرهای مشهور در توئیتر به نام MyTimeToShineH@ راک استار روند ساخت بازی Red Dead Redemption 3 را آغاز کرده است. این لیکر پیشتر مدعی شده بود دنباله بازی Hogwarts Legacy نیز در دست ساخت است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

می‌دانیم که بازی Red Dead Redemption و Red Dead Redemption 2 جزو بزرگ‌ترین بازی‌هایی بودند که در نسل هفتم و هشتم کنسول‌های بازی روانه بازار شدند. در دورانی که شرکت راک استار تولید تمامی بازی‌های خود را متوقف کرده بود و صرفا روی مجموعه Grand Theft Auto متمرکز شده بود، آن‌ها به سراغ احیای مجموعه Red Dead رفتند و یکی از بهترین بازی‌های وسترن تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی را روانه بازار کردند. نسخه دوم نیز از همه حیث مجموعه را چندین گام رو به جلو حرکت داد. هرچند راک استار نسبت به بخش آنلاین این بازی بی‌مهری کرد و تقریبا آن را حتی پیش از عرضه رها نمود اما، این مسئله باعث نشد که بازی با استقبال خوب مخاطبان همراه نباشد. موفقیت بی‌نظیر این مجموعه نوید روزهای روشنی را برای آن می‌دهد.

به گفته یکی از لیکرهای مشهور در توئیتر به نام MyTimeToShineH@ راک استار روند ساخت بازی Red Dead Redemption 3 را آغاز کرده است. این لیکر در فضای مجازی بسیار معتبر و شناخته شده است اما، بیشتر به خاطر افشای اطلاعات درباره فیلم‌های سینمایی مارول و D.C مطرح شده است، وی پیشتر مدعی شده بود دنباله بازی Hogwarts Legacy نیز در دست ساخت است. در هر حال اینکه راک استار روزی به سراغ ساخت نسخه بعدی Red Dead Redemption برود، امری اجتناب ناپذیر بود، تنها نمی‌دانیم این بازی چه زمانی عرضه می‌شود و چه شکلی خواهد بود. بر اساس شایعات نسخه سوم، پیش درآمدی بر نسخه دوم و اول است و شخصیت اصلی آن آرتور مورگان یا جان مارستون نیست.

شما درباره این نسخه جدید چه فکر می‌کنید؟ آیا این بازی پیش از GTA VI عرضه می‌شود؟ در بخش نظرات با دنیای بازی همراه شوید.