بازی Alan Wake Remastered هرچی خرج کرده بود دوبرابرشو به دست آورد

رمدی در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد آمار فروش ریمستر آلن ویک به حدی رسیده که هزینه‌های ساخت و تبلیغات خود را جبران کرده و اکنون وارد مرحله سود رسانی شده است. سازنده امیدوار است عرضه نسخه دوم، روی فروش این ریمستر نیز موثر باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

کمتر از یک هفته است بازی آلن ویک ۲ روانه بازار شده است و بازخوردهای منتشر شده از سوی مخاطبان و منتقدان نشان می‌دهد که استودیو رمدی نمره قبولی گرفته است. انتظارات از این عنوان بسیار بالا بود که فارغ از شهرت استودیو سازنده و موفقیت محصولات اخیر آن‌‎ها، جامعه هواداران نسخه اول بود. این بازی یکی از عناوین جریان ساز محسوب می‌شود روی رویه تولید بازی‌های بعدی رمدی تاثیر محسوسی داشت. در سال ۲۰۲۱ و پیش از رونمایی از نسخه دوم، سازندگان تصمیم به عرضه ریمستر بازی آلن ویک گرفتند. با توجه به مدت زمان طولانی که انتشار نسخه اول می‌گذرد، شاید نمی‌شد از حیث تجاری توقع بالایی از این ریمستر داشت.

با این حال به نظر می‌رسد آمار فروش ریمستر آلن ویک در حد خود برای سازنده رضایت بخش است. اخیرا و پس از عرضه آلن ویک ۲، رمدی گزارش مالی خود را با حضور سرمایه گذاران ارائه داد. در جریان این جلسه، سخنگوی شرکت اعلام کرد طی سه ماهی قبل سالی مالی (ابتدای جولای تا پایان سپتامبر) موفق شده هزینه‌های ساخت خود را جبران کند و به صورت رسمی وارد فاز سود رسانی شود. رمدی می‌گوید امسال در مقایسه با سال ۲۰۲۲ میزان فروش بازی به وضوح رشد داشته که علت اصلی آن هیجان و هایپ بود که طرفداران برای تجربه نسخه دوم داشتند. سازندگان امیدوارند موفقیت آلن ویک ۲ باعث رشد بیشتر فروش ریمستر شود.

ریمستر آلن ویک برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.