بازی های ماه آگوست PS Plus مشخص شدند

شرکت سونی شب گذشته با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ از موج دوم بازی های ماه آگوست PS Plus رونمایی کرد. بازی Sea of Stars از همان روز انتشار یعنی هفتم شهریور (بیست و نهم آگوست) در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

رفته رفته به نیمه پایانی ماه آگوست نزدیک می‌شویم، در نیمه دوم این ماه قرار است بازی Armored Core VI، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال روانه بازار شود. پس از آن نیز بازی‌های بزرگ دیگری مانند استارفیلد و مورتال کامبت ۱ در صف انتشار هستند. البته شروع نیمه پایانی یک ماه میلادی بدان معناست که سرویس‌های اشتراکی از بازی‌های جدیدی که قرار است به آرشیو آن‌ها اضافه شود، رونمایی می‌کنند. هفته گذشته شرکت مایکروسافت از موج اول بازی‌های آگوست گیم پس رونمایی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به Celeste و A Short Hike اشاره کرد. حال نوبت به شرکت سونی رسیده تا با رونمایی از بازی‌های جدید پلی استیشن پلاس، طرفداران را به تهیه اشتراک این سرویس ترغیب کند.

شرکت سونی شب گذشته با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ از موج دوم بازی های ماه آگوست PS Plus رونمایی کرد. بازی Sea of Stars از همان روز انتشار یعنی هفتم شهریور (بیست و نهم آگوست) در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد. سایر بازی‌های حاضر در لیست از تاریخ بیست و چهارم مرداد (پانزدهم آگوست) در دسترس قرار می‌گیرد. اولین بازی، Moving Out 2 است. Hotel Transylvania: Scary-Tale Adventures ،PJ Masks: Heroes of the Night ،Cursed to Golf ،Source of Madness ،Destroy All Humans! 2 – Reprobed ،Lost Judgment وLawn Mowing Simulator: Landmark Edition سایر بازی‌های حاضر در لیست را تشکیل می‌دهد.

تمامی بازی‌های حاضر در لیست در اختیار مشترکین Essential و Premium قرار می‌گیرد، مشترکین پریمیوم علاوه این بازی‌ها، به عناوین کلاسیکی همچون Ape Escape: On the Loose ،MediEvil: Resurrection و Pursuit Force: Extreme Justice نیز دسترسی خواهند داشت.