بازی‌های گیم پس ماه اکتبر

سرانجام به شکل رسمی از موج اول عناوین سرویس گیم پس ماه اکتبر رونمایی شد که در آن شاهد اضافه شدن بازی‌هایی چون The Lamplighter’s League ،Warhammer 40,000: Darktide ،From Space و Like A Dragon: Ishin در کنار انحصاری مورد انتظار Forza Motorsport هستیم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای گیم، با شیموتکس همراه باشید.

نفس‌ها را حبس کنید، چرا که وارد ماه شلوغ و جذاب اکتبر شده‌ایم؛ عرضه‌ی بازی‌هایی چون Assassin’s Creed Mirage ،Alan Wake 2 ،Forza Motorspor و البته انحصاری مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن ۵ تنها بخشی از هایپ بالای این ماه طلایی هستند. خب در این میان، قطعا چیزی که یک طرفدار ایکس باکس به آن فکر می‌کند این است که او با سرویس گیم پس، صاحب کدامیک از عناوین ترد پارتی بالا خواهد شد؛ پس بنشینید و بازی‌های موج جدید گیم پس ماه اکتبر را نظاره کنید!

در ابتدا از بازی‌هایی شروع می‌کنیم که هم‌اکنون در گیم پس در دسترس هستند؛ بازی ابرقهرمانی Gotham Knights و عنوان اکشن نقش‌آفرینی The Lamplighter’s League در حال حاضر برای مشترکین کنسول، کامپیوترهای شخصی و سرویس ابری در دسترس هستند. اما در ادامه، بازی Warhammer 40,000: Darktide برای کنسول و سرویس ابری روی گیم پس منتشر خواهد شد. این عنوان هم‌اکنون برای گیم پس PC در دسترس است و یک تجربه‌ی اکشن کوآپ چهارنفره را در اختیار بازیکن و دوستان خود قرار می‌دهد. با دوستان خود متحد شوید و علیه انبوهی از دشمنان در hive city بجنگید.

موج جدید بازی‌های گیم پس ماه اکتبر: سریع و خشن!

عنوان بعدی موج جدید گیم پس ماه اکتبر، اثر انحصاری و به شدت مورد انتظار Forza Motorsport است که تنها یک هفته‌ی دیگر و درست در روز عرضه برای هر سه اشتراک کنسول، PC و سرویس ابری گیم پس در دسترس خواهد بود. ۲۰ پیست مسابقه‌ای متنوع همراه با لوکیشن‌های پرطرفدار هواداران، ۱۰۰ خودروی جدید و مدرن، آب‌و‌هوای پویا و شرایط زمانی متفاوت [روز و شب]، سیستم امتیازدهی آنلاین و مثل همیشه، جذابیت بی‌پایان رانندگی با ماشین‌ها کاری می‌کند که تجربه‌ی بازیکن از هر دور رقابت، متفاوت با دور قبلی باشد. اگر صبرتان برای تجربه‌ی بازی تمام شده، پس با عضویت در گیم پس، یک تخفیف ۱۰ درصدی برای خرید باندل Premium بازی به دست بیاورید و پنج روز زودتر از زمان عرضه، این عنوان جذاب را تجربه کنید.

Forza

بازی بعدی موج جدید گیم پس ماه اکتبر، یک عنوان اکشن شوتر تک‌نفره و کوآپ با نام From Space است که می‌تواند یک تجربه‌ی تیمی چهارنفره برای بازیکن رقم بزند. پس وارد آخرالزمان شوید و برای رهایی زمین از شر هجوم موجودات بیگانه تلاش کنید. مطمئن باشید که آخرالزمان هرگز به جذابیت From Space نخواهد بود. ۲۰ مهر زمان تجربه‌ی بازی برای هر سه اشتراک کنسول، PC و سرویس ابری خواهد بود.

From Space

اما غافلگیری بزرگ این ماه گیم پس چیزی نیست جز عنوان محبوب Like A Dragon: Ishin! تصورش سخت بود که با ایکس باکس بتوانید به تجربه‌ی عناوین اکشن نقش‌آفرینی ژاپنی محبوب بپردازید اما اکنون شرایط مهیاست و ۲۵ مهر، زمان تجربه‌ی بازی برای هر سه سطح گیم پس خواهد بود. در نقش Sakamoto Ryoma شمشیر خود را بردارید و با یافتن قاتل ارباب خود، اتهام قتل را از پیشانی این سامورایی پاک کنید و شرف و اعتبار از دست رفته‌اش را به او بازگردانید. فراموش نکنید که پایان این تلاش، اتمام عصر سامورایی‌ها و آغاز دورانی جدید برای ژاپنی‌ها خواهد بود پس شمشیر خود را بکشید و وارد این انقلاب تاریخی در ژاپن شوید.

Ishin!

البته فراموش نکنید که عناوین زیر تا تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) از گیم پس جدا خواهند شد:

  • Eville (کنسول، سرویس ابری و PC)
  • Overwhelm (کامپیوترهای شخصی)
  • Shenzhen I/O (کامپیوترهای شخصی)
  • The Legend of Tianding (کنسول، سرویس ابری و PC)
  • Trek to Yomi (کنسول، سرویس ابری و PC)
  • Turnip Boy Commits Tax Evasion (کنسول، سرویس ابری و PC)