آخرین شایعات درمورد کارکتر های GTA VI که تاکنون منتشر شده است

شاید موردانتظار ترین بازی که اکنون بتوان از آن نام برد، بازی جی تی ای 6 است. بازی GTA 6 را تقریبا هر گیمری انتظارش را می‌کشد و استودیو راکستار ظاهرا سال‌هاست که مشغول توسعه و ساخت آن بوده است. از آنجایی که انتشار تریلر بازی GTA VI نزدیک است، در این مطلب کوتاه شایعات مربوط به کاراکترهای بازی GTA 6 بررسی خواهیم کرد.

شایعات بازی GTA IV

بالاخره بعد از سال‌ها، شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) تاریخ انتشار تریلر این بازی بسیار معروف مشخص کرد و بحث پیرامون این بازی در میان طرفداران، به شدت منفجر شده است. بر اساس گفته‌های سم هوزر، مدیر راک‌استار گیمز، قرار است تریلر این بازی در اوایل دسامبر به مناسبت 25 سالگی این شرکت منتشر شود. طرفداران بسیار هیجان زده هستند که بدانند چه زمانی اطلاعاتی رسمی برای این بازی مورد انتظار دریافت خواهند کرد، اما انتظار داریم تریلر، صحنه و شخصیت‌های پروژه آینده را مشخص کند.

شفاف‌سازی داستان شخصیت‌ های بازی GTA 6

شخصیت‌های اصلی بازی Grand Theft Auto 6 یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی هستند که طرفداران خواهان شفاف‌سازی داستان آن هستند. بر اساس تئوری اصلی، در حال حاضر این بازی دارای دو شخصیت اصلی، با نام‌های جیسون (Jason) و لوسیا (Lucia) است. شایعات حاکی از آن است که این دو شخصیت، زوجی هستند که به دلیل جنایت به هم پیوند خورده‌اند و البته طرفداران قبلاً جزئیات بالقوه زیادی را در مورد این دو قهرمان داستان بدست آورده‌اند. در آستانه رونمایی تریلر Grand Theft Auto 6، به بررسی شایعات مربوط به این دو شخصیت بازی جی تی ای 6 می‌پردازیم تا ایده بهتری در مورد تریلر داشته باشیم؛ همچنین در نظر داشته باشید تمام این اطلاعات غیررسمی بوده و امکان دارد بازی به جهت دیگری کشیده شود.

شایعات مربوط به کاراکترهای بازی GTA 6: داستان جیسون

بسیاری از شایعات کنونی پیرامون بازی Grand Theft Auto 6 از حدس و گمان‌های طرفداران ناشی شده، اما بسیاری از موارد نیز از نشت‌ اطلاعاتی که از این بازی در سپتامبر 2022 منتشر شد، نام جیسون را در خود داشت. در این شایعات جیسون مرد جوانی خواهد بود که گفته می‌شد برایان زامپلا (Bryan Zampella) نقش آفرینی او را بر عهده دارد چون این بازیگر در شبکه‌های اجتماعی نکات زیادی در رابطه با مشارکتش در Grand Theft Auto 6 به جا گذاشته بود؛ البته این شایعه توسط خود زامپلا رد شد. در این شایعات، جیسون که یکی از اعضای یک باند بسیار بزرگ است، علاقه زیادی به فعالیت‌هایی مانند ماهیگیری و راندنATV دارد که احتمالاً در فعالیت‌های درون بازی در GTA 6 منعکس خواهد شد. بیشتر شایعات، جیسون را به عنوان شخصیتی تنبل و غیر جدی معرفی می‌کنند که هیچ ترسی از جنایت ندارد و شخصیت او کاملاً برعکس شخصیت لوسیا است. این خلاصه، تمام شایعات غالب پیرامون جیسون است، اما لوسیا در ماه‌های اخیر موضوع بحث‌های عمیق‌تری بوده است.

شایعات مربوط به کاراکترهای بازی GTA 6: داستان لوسیا

از زمانی که لیک اطلاعات لوسیا در بازی GTA VI رخ داد توجه زیادی به لوسیا جلب شده و این چهره به طور بالقوه اولین قهرمان زن در تاریخ بازی Grand Theft Auto است. شایعات می‌گویند لوسیا از جیسون جوانتر خواهد بود و هر دو قهرمان داستان، از اعضای یک گروه هستند. با توجه به اینکه گفته می‌شود لوسیا جوان‌ترین عضو باند بوده به نظر می‌رسد که لوسیا عقلی بیشتر از سن خود دارد و بلوغ عاطفی بسیار بیشتری نسبت به سایر همسالان خود نشان می‌دهد.

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که جیسون و لوسیا رابطه‌ایی عاشقانه دارند و نوعی عنصر الهام‌گرفته از بانی و کلاید را به داستان بازی Grand Theft Auto 6 می‌دهند. با وجود این، هیچ مدرک قطعی دال بر رابطه جیسون و لوسیا وجود ندارد، حتی شایعات حاکی از آن است که شخصیت‌های متضاد آنها منبع درگیری مداوم بین این دو شخصیت است.

لوسیا ممکن است فرزند داشته باشد

یکی از شایعات برجسته در مورد لوسیا در بازی GTA 6 این است که این شخصیت فرزندی دارد که نقش بزرگی در روایت بازی و همچنین انگیزه‌های خود لوسیا خواهد داشت. با توجه به سن خود لوسیا، این احتمال وجود دارد که این کودک بسیار سن کمی داشته باشد، که یک نقطه آسیب پذیر واضح برای لوسیا بوده و ممکن است در طول بازی مورد سوء‌استفاده قرار گیرد. از آنجایی که لوسیا ظاهراً بسیار باند را انتقاد می‌کند، میل به مراقبت از فرزندش ممکن است دلیل اصلی او برای کاوش زندگی جنایی باشد.

این مسئله یک لایه منحصر‌بفرد داستانی دیگر به لوسیا اضافه می‌کند، مانند مایکل از Grand Theft Auto 5 تنها قهرمان GTA است که فرزند داشته است. ابهام فعلی در مورد رابطه جیسون و لوسیا باعث می‌شود که مشخص نباشد آیا جیسون پدر این کودک است یا خیر. این شایعات برجسته، تصویر نسبتاً دقیقی از قهرمانان بازی جی تی ای 6 به تصویر می‌کشند، اما رونمایی تریلر آینده بازی می‌تواند در نهایت این بحث گسترده را یک بار برای همیشه به اتمام برساند.

حرف آخر

با توجه به شایعات مربوطه، انتشار بازی جی تی ای 6 که ساخت آن از سال 2014 شروع شده، برای اواخر 2024 و اوایل 2025 برنامه‌ریزی شده است. البته با توجه به فاش ویدیو‌ها و تصاویر همچنین کدهایی که از این بازی در 27 شهریور امسال رخ داد، امکان عقب افتادن تاریخ انتشار بازی GTA 6 هم وجود دارد. با این حال طرفداران دست بر نداشته و به ساخت تئوری‌های مختلف در مورد این بازی ادامه می‌دهند تا تریلر با شفاف سازی موضوعات، به این شایعات پایان دهد.