لورفتن تاریخ برگزاری رویداد پلی استیشن

خب خب خب سلام شیموتکسی های عزیز  

بالاخره آقای «جف گراب»، روزنامه‌نگار صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا کرده که سونی قرار است در تاریخ ۲۵ می (پنجشنبه، ۴ خرداد)، یا هفته اول خرداد این رویداد را برگزار کند. اما خب سونی همچنان میگه کی چی کجا ما که چیزی نمیدونیم 

 

حالا ازین موضوع زمان و انکار کردنای سونی بگذریم میریم سراغ درباره بازی‌هایی که قرار است در طول این رویداد نمایش داده شوند :

 

با این شرایط  ندونم کاری ها میشه انتظار داشت که سونی مهم‌ترین بازی سال ۲۰۲۳ خود، یعنی Marvel’s Spider-Man 2 را نمایش دهد.

و نکته دیگه ای هم که هستش گزارش‌هایی درباره قرارداد انحصاری پلی استیشن با کونامی منتشر شده بود که با وجود آن، شاید شاهد معرفی ریمیک Metal Gear Solid 3 در رویداد سونی باشیم.

حالا اگر از بحث بازی ها بگذریم سونی همچنین در حال کار روی محصولات سخت‌افزاری از جمله نسخه‌های جدید پلی استیشن ۵، یک کنسول بازی دستی جدید و یک هدفون است. مشخص نیست که آیا سونی قصد دارد آن‌ها را در این رویداد به نمایش بگذارد یا تصمیم گرفته یک رویداد مستقل برای محصولات سخت‌افزاری خود برگزار کند.

 

اینم آخره بحثمون بگم و بریم به کار زندگیمون برسیم  : وب‌سایت Insider Gaming رفته زنگ زده بچه های سونی و گفته چی به چیه و گفته قبل شایعه پراکنی های بیشتر تاریخ رسمی رو اعلام کنید و با این وضعیت اونا هم قبول کردن و گفتن حله به زودی به صورت رسمی منتشر میشه