و بالاخره Fifa 2023 به گیم پس می آید

سلام و درود خدمت شیموتکسیای گل

و بالاخره خبری که میتونه  گیم پس رو با ارزش تر کنه :

مشترکین سرویس ایکس باکس گیم‌پس Ultimate می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۱۶ می یا ۲۶ اردیبهشت ماه، به بازی فیفا ۲۳ (FIFA 23) دسترسی داشته باشند.

معمولا بازی‌های جدید الکترونیک آرتز بین شش ماه تا یک سال بعد به EA Play اضافه می‌شوند و همین اتفاق برای FIFA 23 نیز قرار است رخ دهد. طبق گزارش‌های رسمی، از تاریخ ۱۶ می، فیفا ۲۳ به مجموعه بازی‌های سرویس EA Play اضافه خواهد شد، بنابراین مشترکین رده آلتیمیت ایکس باکس گیم‌پس نیز از تاریخ اعلام شده به آن دسترسی خواهند شد.

 

 

حالا درین میون باید به این نکته توجه داشت که هر دو نسخه ایکس باکس وان و سری ایکس اس که کاملا مجزا هستند به سرویس دیجیتال گیم‌پس اضافه خواهند شد یا به عبارت دیگر، مطمئن شوید که هفته آینده نسخه صحیح بازی را دریافت کنید.

 

مشترکین رده Ultimate ایکس باکس گیم‌پس به تمام بازی‌های این سرویس، برخی امتیازات ویژه، مزایای مربوط به Xbox Live Gold و همچنین تمام عناوین EA Play دسترسی دارند. در یک مقطع زمانی، EA Play یک اشتراک جداگانه در ایکس باکس محسوب می‌شد اما مایکروسافت اکنون آن را در دسترس مشترکین گران‌ترین سطح سرویس گیم‌پس، یعنی Ultimate قرار داده است.

 

 

حالا خارج از بحثمون بخوایم بخوایم به بازی های دیگه هم نگاه ریزی بندازیم :

در تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد) بازی ترسناک جدید Amnesia: The Bunker

در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد)، شاهد اضافه شدن هر دو نسخه کنسول بازی‌های Cassette Beasts و Railway Empire 2

در تاریخ ۳۰  می (۹ خرداد) بازی  جدید Farworld Pioneers

به گیم پس می آیند