تاریخ عرضه بازی Planet of Lana اعلام شد

  • پلتفرمر دوبعدی که برای ایکس باکس و پی‌سی منتشر می‌شود

پس از مدت‌ها انتظار تاریخ عرضه پلتفرمر دوبعدی Planet of Lana، ساخته استودیو Wishfully، رسما اعلام شد.

این عنوان مستقل در تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد)‌ برای Xbox Series X/S، Xbox One و PC از طریق استین و فروشگاه مایکروسافت منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید آن را در روز اول عرضه از طریق سرویس گیم پس تجربه کنید.

در یک بیانیه مطبوعاتی، کارگردان بازی، آدام استیارنلیوس، گفت «بسیار خوشحالیم که بالاخره اعلام می‌کنیم Planet of Lana در تاریخ ۲۳ می برای پی‌سی و ایکس باکس عرضه می‌شود. از تمام کسانی که در چند سال گذشته نسبت به بازی ما علاقه نشان دادند و حمایت کردند، تشکر می‌کنم.»

Planet of Lana در سیاره‌ای می‌گذرد که توسط ارتشی مرموز مورد تهاجم قرار گرفته و قهرمان اصلی داستان برای نجات خواهرش سفری پرمخاطره را آغاز می‌کند. او با Mui، یک موجود بامزه گربه‌مانند همراه می‌شود تا در کنار یکدیگر با خطرات مختلف مقابله کنند و برای حل معماها همکاری کنند.

در این بازی مخفی‌کاری مهمتر از درگیری است و شما با زمین‌های عجیب و غریبی روبرو خواهید شد که باید از آن‌ها برای پیشروی خود استفاده کنید. Planet of Lana به دلیل سبک هنری دوبعدی فوق‌العاده‌اش، زمان معرفی سر و صدای زیادی به پا کرد. منتظر اخبار بیشتر در هفته‌های آینده بمانید.

استودیو Wishfully قصد داشت این بازی را اواخر سال میلادی ۲۰۲۲ عرضه کند، اما از آنجا که پروسه ساخت این عنوان که از سبک هنری نقاشی دستی بهره می‌برد پیشرفت کرد، آن‌ها تصمیم گرفتند که تاریخ انتشار را به امسال موکول کنند.