تاریخ عرضه بازی Harmony: The Fall of Reverie اعلام شد

استودیو DON’T NOD که به ساخت بازی‌های داستان‌محور و اپیزودیک شهرت دارد و با بازی Life is Strange سر زبان‌ها افتاد، بهمن ماه سال گذشته از بازی جدید خود به نام Harmony: The Fall of Reverie رونمایی کرد.

اکنون استودیو اعلام کرده که این عنوان در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) برای پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و پس از آن در ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

داستان بازی Harmony شخصیت پالی در آینده‌ای نه چندان دور را روایت می‌کند که به زادگاه خود برمی‌گردد و متوجه می‌شود که توسط MK، یک کلان شرکت بزرگ، تغییر شکل پیدا کرده است. او در حالی که به دنبال مادر گمشده‌اش می‌گردد، متوجه می‌شود که MK می‌خواهد مردم را برای اهداف و مقاصد شوم، تحت کنترل خود در بیاورد.

با این حال، پالی همچنین قدرت دسترسی به Reverie را به دست می‌آورد، جایی که آرزوهای بشریت – شکوه، هرج و مرج، رابطه، سعادت، قدرت و حقیقت – در آن قرار دارند. به عنوان یک هارمونی، او باید تصمیم بگیرد که چه کسی بر Reverie حکومت کند و در نهایت تعادل را در هر دو دنیا پیدا کند.

گیم‌پلی Harmony: The Fall of Reverie حول محور تصمیم‌گیری‌های مهم می‌چرخد و شما می‌توانید تمام انتخاب‌های ممکن با نیازمندی‌هایشان را مشاهده کنید. بسته به اینکه چه کسی Reverie را رهبری می‌کند، دنیای انسان‌ها تغییر می‌کند. البته، هر آرزو اهداف و خواسته‌های خاص خود را دارد، بنابراین باید تصمیم بگیرید که چه کسی بهتر از همه عمل می‌کند.