شایعه: یک بازی استراتژی از سری Star Wars در دست ساخت است

با عرضه Star Wars Jedi: Survivor در هفته‌های گذشته، طرفداران سری جنگ ستارگان یک بازی دیگر برای وقت گذراندن در دنیای مورد علاقه‌ی خود دارند و جای تعجب نیست که استودیوهای دیگری بازی‌های بیشتری در دست ساخت دارند.

در واقع، حتی ممکن است یک پروژه نسبتا جالب از جنگ ستارگان در حال حاضر در دست اجرا باشد که هنوز درباره آن چیز زیادی نمی‌دانیم. اندی رابینسون از VGC اخیرا در توییتر اعلام کرده که در حال حاضر یک بازی استراتژی RTS از سری Star Wars توسط «یک توسعه‌دهنده بزرگ» در دست ساخت است.

رابینسون در مورد اینکه سازنده مورد نظر چه کسی است توضیح بیشتری نداد، اگرچه او گفت طرفداران «لازم نیست مدت زیادی برای تجربه بازی منتظر بمانند» و این نشان می‌دهد که معرفی احتمالی ممکن است خیلی دور از دسترس نباشد.

البته عنوان استراتژی دیگری از Star Wars وجود دارد که در حال حاضر در Bit Reactor در دست توسعه است، استودیویی متشکل از توسعه‌دهندگان سابق XCOM که با ریسپاون همکاری می‌کنند. اگرچه رابینسون می‌گوید RTS مورد نظر او یک پروژه متفاوت دیگر است.

در انتها باید اشاره کرد که Star Wars Jedi: Survivor علی‌رغم تمام مشکلات اجرا در پی‌سی و کنسول‌ها، توانسته به دومین عرضه بزرگ فیزیکی سال ۲۰۲۳ در بریتانیا تبدیل شود.