اضافه شدن پورت AAA پلی استیشن برای کامپیوتر ها

شایعاتی پیش اومده مبنی بر موافقت اجزای طرح پوبت های انحصاری AAA پلی استیشن برای پیسی ها و البته هم انگاری موافقت هایی هم انجام شده است

حالا این شایعه زیبا از اونجایی شروع میشه که : اسنیچ، اینسایدر معروف، اخیرا در کانال دیسکورد خود ادعا کرد که سونی یک پورت پی‌سی اعلام نشده از یک انحصاری AAA انحصاری پلی استیشن در دست تولید دارد. ظاهرا این بازی قرار است در ماه جولای (تیر-مرداد) منتشر شود.

منطقی ترین حالت ممکن اینجاست که به گفته اسنیچ انتظار می‌رفت که در شوکیس چند شب پیش پلی استیشن این بازی معرفی شود، در کنار چندین عنوان دیگر که آماده نمایش بودند، اما در نهایت از برنامه اصلی حذف شدند. حالا ماجرا چی بوده خدا میدونه .

البته میشه اینجوری به مارجا نگاه کرد که جیم رایان، مدیرعامل پلی‌ استیشن اخیرا گفته بود که سونی می‌خواهد حداقل چند سال صبر کند تا انحصاری‌های تک‌نفره‌اش را به رایانه‌های شخصی بیاورد. در حالی که عناوین لایو سرویس به طور همزمان برای هر دو لانچ می‌شوند.

پس احتمالا در حال حاضر باید دور بازی‌هایی مانند Gran Turismo 7، Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok را خط کشید. اما عناوینی مانند Ratchet and Clank: Rift Apart، Demon’s Souls، The Last of Us Part 2، و Ghost of Tsushima گزینه‌های اصلی برای پورت پی‌سی در آینده نزدیک هستند دمونو خوش کنیم

حالا این خبر اگر تا چند روز دیگه صداش درنیاد احتمال 99 درصد میشه داد که در روز معرفی بازی لست آف آس 1 برای پیسی یهویی همه رو سوپرایز کنن. تقریبا میشه ۸ جولای حالا بازم این یک شایعه ای بیش نخواهی بود.